Melding van ongelezen berichten (klopt niet)

5p1k3

Forum veteraan
Ik zie nu al een poosje rechtsbovenin de melding staat: Meldingen: 1. Er zijn echter geen meldingen te vinden. Ik zal een screenshot bij plaatsen.

meld01.png

Zoals te zien is, zou er dus 1 bericht moeten zijn. Die is er niet, niet in de in als in de verzonden berichten.

Hebben hier meer mensen last van en zo ja, weet iemand wat ik eraan kan doen?

Hebben hier meer mensen last van en zo ja, weet iemand wat ik eraan kan doen?

Soms heb ik dat ook wel. Ik heb het niet echt kunnen achterhalen, maar het zou wel eens kunnen als je meerdere op het forum schermen tegelijk hebt openstaan.
Ik denk een keer echt uitloggen (met maar één open scherm) en opnieuw aanmelden wel zal helpen.

Groet,

Ad

Bedankt voor de tip, maar helaas.

Ik heb het volgende nu gedaan, om te achterhalen of het software / computer technisch is. (wat dus niet zo blijkt te zijn helaas).

PC1:
Firefox geopend, mijzelf afgemeld en vervolgens history gewist en browsercache.
Internet Explorer geopend, history gewist en browsercache.

Beide browsers (los van elkaar) geopend en mijzelf aangemeld. Probleem blijft.

PC2: Nooit aangemeld geweest nog op het MBF (pc van mijn vriendin). Probleem blijft.

Tablet PC: meerdere browsers geprobeerd. Probleem blijft.

Mijn conclusie is dat het iets moet zijn met mijn account op het MBF. Wie kan mij daar het beste mee helpen? (met uitzondering van Robert, die is volgens mij erg druk de laatste tijd). De bovenstaande vraag heb ik hem al eens gesteld, maar geen reaktie ontvangen :(

Ik zal eens kijken Robert maar ga eerst eens kijken of je niet toevallig een vriendschapsverzoek open hebt staan. Is me al eens eerder opgevallen dat je dat dan kan krijgen. Als je deze accepteerd of verwerpt is het weg. Laat maar even weten.

Probleem is opgelost. Alleen was de oplossing niet een uitnodiging van een vriend.

Ik ben (omdat ik dacht dat ik gek werd) nog maar eens mijn priveberichten door gaan nemen. Wat bleek. Op de laatste pagina stond een "vaag" bericht. Deze had wel "markeer" blokje. Maar was verder leeg.

Ik heb hem "gemarkeerd" en vervolgens verwijderd. Nu zijn mijn priveberichten weer leeg.

Ter ilustratie even een afb. (let ook op de datum: 01 januari 1970)

meld02.png

Zo ik wist niet dat je toen al lid van het forum was.
Sterker nog volgens mij was er toen helemaal nog geen forum.
Nog sterker nog niet eens internet. haha.:D:D
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?:p

Ik vertelde hem al dat ik een poosje geleden een pb had gestuurd maar er nog geen antwoord op ontvangen had :rolling:

Erger nog, hij heeft hem verwijderd en ik nog geen antwoord ;)

Back