Meldingen krijgen van nieuwe berichten in mijn favoriete forums. Wat doe ik fout?

Discussie in 'Helpdesk' gestart door hmeijdam, 21 mei 2015.

  1. hmeijdam

    hmeijdam

    Lid geworden:
    29 jan 2010
    Berichten:
    1.884
    Locatie:
    Barneveld
    Ik krijg het maar niet voor elkaar om meldingen te krijgen van nieuwe berichten in de forums die ik volg. Ik heb voor een selectie van forums "Nieuwe berichten, meldingen" geselecteerd. Echter als ik dan bij mijn meldingen kijk, dan zie ik nooit alle nieuwe berichten die er zijn. Als ik bijvoorbeeld handmatig door mijn favoriete forums klik, dan zijn er vandaag in die forums, waarvoor ik "Nieuwe berichten, Meldingen" heb geselecteerd 9 berichten geplaatst. Van die 9 berichten zie ik er echter maar 5 terug in mijn lijst met meldingen.

    Wat doe ik toch verkeerd?
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Ook al in de spambox gekeken?
     
  3. hmeijdam

    hmeijdam

    Lid geworden:
    29 jan 2010
    Berichten:
    1.884
    Locatie:
    Barneveld
    Ik heb email meldingen niet aan staan, maar gebruik alleen de meldingen functie van het forum.
    http://www.modelbouwforum.nl/account/alerts
    email meldingen heb ik alleen aan staan voor "conversaties" (voorheen PB's)
     
  4. hmeijdam

    hmeijdam

    Lid geworden:
    29 jan 2010
    Berichten:
    1.884
    Locatie:
    Barneveld
    Hierbij even een voorbeeld hoe ik het forum volg en er meldingen van wil krijgen.

    meldingen.jpg
    Voor alle fora die ik wil volgen heb ik dit zo ingesteld. Dus wel meldingen, maar geen emails.
     
  5. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Dat staat toch aan de rechterkant, naast je postvak in, de knop meldingen?
     
  6. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Dat staat toch aan de rechterkant, naast je postvak in, de knop meldingen?
     
  7. hmeijdam

    hmeijdam

    Lid geworden:
    29 jan 2010
    Berichten:
    1.884
    Locatie:
    Barneveld
    Ja, correct. Daar klapt dan een venstertje uit met een paar recente meldingen en onderin dat vensterje zit de optie "toon alle meldingen".

    Trouwens. Ook van jouw bovenstaande reactie op mijn vraag kreeg ik GEEN melding, terwijl ik het forum "Helpdesk" wel heb geselecteerd als "nieuwe berichten - meldingen".

    Jij hebt op donderdag je reactie gegeven, maar die zie ik niet bij mijn meldingen van de donderdag. Dit terwijl er twee redenen zouden zijn om een melding te krijgen. één reden is dat ik meldingen moet krijgen van alle nieuwe berichten binnen "helpdesk". De tweede reden is dat jij reageert op een topic wat ik heb aangemaakt en daar krijg ik anders ook meldingen van.

    Raadselachtig.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2015

Deel Deze Pagina