hallo beste mede forum leden
ik heb een deel van de printer verwijderd x en y as zijn nog in takt
ik heb van de z as motoren de 6mm draad stangen verwijderd zodat de motoren vrij kunnen draaien
heb er een plak bandt omgedaan als vlagje
heb via cura de printer opgestart handmatig werken de motoren alleen de home knop gaan de motoren bromen
heb toen een printje geladen en de printer laten printen
tijdens begin van de print staat de printer eerst te bromen dan na paar tellen start hij door
tijdens het printen draaien de motoren heel soms bij de motoren maken dan kleine slag tijdens heel de print maar paar keer
ik heb gisteren een plaatje geprint dat halve cm hoog moest worden en dat werd maar
2,4 dus ze draaien wel maar home van de z as werkt niet en de print hoogte klopt niet
ik hoop dat ik het een beetje duidelijk vertel
en hoop dan ook dat jullie me verder kunnen help
groet
Theo66
ik heb een deel van de printer verwijderd x en y as zijn nog in takt
ik heb van de z as motoren de 6mm draad stangen verwijderd zodat de motoren vrij kunnen draaien
heb er een plak bandt omgedaan als vlagje
heb via cura de printer opgestart handmatig werken de motoren alleen de home knop gaan de motoren bromen
heb toen een printje geladen en de printer laten printen
tijdens begin van de print staat de printer eerst te bromen dan na paar tellen start hij door
tijdens het printen draaien de motoren heel soms bij de motoren maken dan kleine slag tijdens heel de print maar paar keer
ik heb gisteren een plaatje geprint dat halve cm hoog moest worden en dat werd maar
2,4 dus ze draaien wel maar home van de z as werkt niet en de print hoogte klopt niet
ik hoop dat ik het een beetje duidelijk vertel
en hoop dan ook dat jullie me verder kunnen help
groet
Theo66