me'n holiday is eindelijk...

...gecrashed :lol: .
Ik dacht dat ik het laagvliegen nooit af zou leren :twisted:

de vleugel is vlak bij de romp afgebroken, hoe kan ik die het beste repareren? Witte houtlijm, epoxi of...?

Groeten Halmar,

P.S. Nee Rob we gaan nog geen midair proberen, dan moet hij eerst nog wat vaker kapot gaan.

secondenlijm voor styro of met PU lijm (schuimlijm) maar dan de naad naar buiten goed afplakken en niet teveel lijm gebruiken.

Schuimlijm heeft beperkte levensduur, dus hopen dat het niet dik of zelfs hard geworden is.

met witte houtlijm gaat het lijmen trouwens mooi onzichtbaar.

met schuimlijm ff tapeje over de lijmnaat. Eventueel te veel aan lijm vormt dan geen vervelende druppel(s) boven op je vleugel.

Mijn Holiday is al verschillende malen gecrasht (ik ben nl ook een laagvlieger) en ik heb steeds met 5 minuten epoxy gekleefd. Als je weinig gebruikt komt er bijna geen gewicht bij en zal daar nooit meer breken, wel ernaast!!

Jos

ben een beetje laat maar..

Niet lachen,lijm pistool. :lol:

Bij de wat grotere lijmpistolen kan de lijm te heet worden.. als hij te heet is,stekker uit het stopcontact,minuutje wachten en lijmen..
(als de lijm belletjes gaat geven op een stukje depron is hij te heet,zorg dat dat dus net niet gebeurd)
heb zelf geen holiday maar zaaaaaaaaaat depron toestellen..
het is snel.. en met niet teveel lijm hoeft het ook niet zoveel te wegen..+doorzichtig

Mvgrt Remy

Back