Mening over deze airbrush set

Hallo.

Ik weet dat er veel onder in dit forum zijn of compressors en airbrushes.
Maar toch zou ik graag jullie mening horen over deze set

https://www.vidaxl.nl/airbrush-compressor-set-met-2-spuitpistolen-6882

Er zijn namelijk zo veel sets die allemaal wel oke zijn denk ik.

Maar ik zoek vooral een leuke set om mee te beginnen. Ik weet namelijk niet of ik het kan of veel ga doen. Dus wil zeker niet te veel geld uitgeven.

Ik weet dat je ook van revel een heel goedkoop setje kan halen. Maar ik weet niet of dat iets is of niet.

Mvg.
Alvast bedankt voor de reacties
Berrie

Laatst bewerkt door een moderator:
wat wil je ermee doen?
Naar mijn idee is dit geen handige shop om zoiets te kopen, hun klantenservice ben ik alles dan positief over en hoe ga je aan reserve onderdelen komen?

Beter ga je naar een airbrush winkel daar heb je service uitleg en kennis van zaken en koop je geen kat in de zak.

Heb je zeker een punt.
Maar een airbrush zaak zijn ook stukken duurder.

Ik ga straks een tamiya scania opnieuw spuiten. Daarna misschien nog wat rc kappen spuiten. Ooit wil ik nog een trailer bouwen die wil ik dan nog spuiten dat soort dingen.

Laatst bewerkt door een moderator:
In mijn optiek koop je beter een deftig setje.
Een deftig beginners-setje kost geen stukken van mensen. En als het airbrushen je meevalt, krijg je daar zeker geen spijt van. Anders moet je binnen de kortste keren toch weer investeren in iets beter.
Ik heb een klein compressortje (GunAir AS189) en een beginnerspistool van IWATA (Revolution CR) gehaald en deze set kostte mij iets van een 200€ bij Artobi in ST. Katelijne-Waver.
Goedkoop is niet altijd "goed"koop... :rolleyes:

ben met een vglbaar setje begonnen maar dan van bullair
werkt best om te starten, maar je gaat merken dat de compressor bij fijn werk gaat pulseren en je zonder extra luchtreservoir ertussen geen vloeiende lijnen kunt maken maar allemaal stippen als het ware
het gravityfed pistool zal wel ok zijn, de bottomfed is zoals die beginners pistolen van revell, is zeer moeilijk te doseren (alles of niks)

dus deze set is best ok, maar je gaat zodra je wat verder bent er best een luchtreservoir bij moeten kopen

zoals Kimo zegt hierboven met bv een GunAir AS189 heb je er al meteen voor een vglbaar budget een luchttank bij

de iwata eclips hp-cs 0.35 is verder een zeer goed all round pistool dat zeer makkelijk uit te kuisen is en niet al te veel kost, dit pistool gebruik ik nog dagelijks.
echt een aanrader.

daarmee kan je zeer veel zaken zonder verdere problemen gaan spuiten

Back