Meningen over corally CCT

Hej ,

ik verwacht van de week een corally CCT , zijn dit deftige wagens.
En zijn ze goed geschikt voor indoor gebruik?

Grtzzzzz

zeker wel geschikt voor indoor gebruik,met een gt kap ala porsche,bmw,corvette.Houd er dan wel rekening mee dat als je met de proten velgen(s4) gaat rijden,dat je banden dan buiten de kap steken.De banden van een proten zijn breder namelijk.

Je moet er wel rekening meehouden dat niet alle brushless motoren in de motorpod passen.De rode corally's en mamba max motoren passen met een heel kleine aanpassing in de motorpod.

Verder een goede/goedkope beginners auto,

Je hebt hem eerst gekocht en nu ga je vragen wat de meningen zijn? Hmmm... Okee, kan maar goed...

Niks mis met de CCT op zich alleen is hij wat aan de oude kant. Is niet echt lipo-ready en zoals Kees al zei passen er maar weinig brushless motoren in. De smallere CCT wielen zijn geloof ik niet meer leverbaar dus je zit sowiso vast aan de Pro10 wielen die breder zijn.

Hij is daarintegen uiteraard geschikt voor indoorgebruik maar de auto zelf heeft zo zijn beperkingen gekregen met de tijd. Niet mijn nummer één als ik nu een kit zou moeten kopen...

met pro10 wielen is die geloof ik 205mm achter. Met sp strips (zijn geloof ik nog te krijgen) kun je er saddlepacks in leggen. Zit je niet meer met het feit dat stickpacks te lang zijn vandaag de dag. Brushless motoren zijn een probleem. Maar enkele kun je gebruiken. Heb er bij mijn oude corally f1 maar vanaf gezien om de pod te molesteren. Blijft heel weinig over aan de linkerzijde en zeker voor indoor heb je die stevigheid wel nodig.

Back