Mensen in omgeving Zwolle gezocht

• Topicstarter Topicstarter reload
  • Startdatum Startdatum
R

reload

Guest
Ik woon zelf in Zwolle en ben na meerdere malen rondtoeren tot de conclusie gekomen dat er hier weinig plaatsen zijn waar je een beetje leuk kunt rijden (off-circuit). Ook zoeken op dit forum heeft weinig opgeleverd dus ik dacht, laat ik het eens vragen.

Zijn er hier mensen die in de omgeving van Zwolle (ongeveer straal 35km) een grote nette (niet teveel steengruis, liefst Soab :)) parkeerplaats weten te vinden waar je beetje leuk kunt rijden met een nitro auto.

Hehe bedankt, maar ik zocht eigenlijk een geschikte parkeerplaats, off-circuit. Ik ben nog niet zo ervaren en ben momenteel eigenlijk nog aan het oefenen met pionnetjes op de parkeerplaats. Alleen zijn er in Zwolle maar 2 welke klein en erg vies zijn.

reload zei:
Ik woon zelf in Zwolle en ben na meerdere malen rondtoeren tot de conclusie gekomen dat er hier weinig plaatsen zijn waar je een beetje leuk kunt rijden (off-circuit). Ook zoeken op dit forum heeft weinig opgeleverd dus ik dacht, laat ik het eens vragen.

Zijn er hier mensen die in de omgeving van Zwolle (ongeveer straal 35km) een grote nette (niet teveel steengruis, liefst Soab :)) parkeerplaats weten te vinden waar je beetje leuk kunt rijden met een nitro auto.

Toen ik je titel las dacht ik even dat er hier gedate werd :wink:

Is het terijn bij het Hanzeland gebouw niet iets hier is in het weekend niemand alleen bij het zwembad zijn wat mensen. Ook het kantorenpark naast het ziekenhuis is voorzien van diverse (grote) pakeerplaatsen die savond en in het weekend niet gebruikt worden. Dus ik denk dat je toch nog maar een rond moet gaan rijden. Oja de Praxis/Gamma meubel/keuken plein) daar zijn ook grote pakeerplaatsen

gr Remco

Mjah bij Hanzeland zit je wel erg dicht bij bebouwing en mijn 3.5cc maakt nogal wat herrie:/. Praxis enzo is gedeeltelijk klinkers, Gamma sluit zijn parkeerplaats elke dag na sluitingstijd af met erg groot en hoog hek :( (gamma zou wel de ideale raceplek zijn met het mooie gladde steenvrije Soab). De kantoren naast het ziekenhuis ben ik nog niet geweest, misschien daar vanavond eens kijken.

Back