Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal met je eens Fred, je bent dan ook absoluut geen zeurkous. Sommigen weten, voor wat voor reden dan ook iets meer over regelgeving, nu en/of in het verleden, voor wat voor reden dan ook. En daarom heb ik dan ook geprobeerd zinnige antwoorden te leveren op je vragen cq. commentaar, en dat moet je vooral blijven doen. En die "leukjes" , dat is nog tot daar aan toe, maar om iedereen dan ook nog te moeten (???) bedanken omdat ze iets leuk vinden, tja, dat neemt wel een heleboel ruimte in beslag, en heeft geen toegevoegde waarde m.i.Piet, je bent aan het overdrijven. Ik vroeg me af of het technisch in de praktijk kon, en wordt nu een beetje weggezet door jou als een zeurkous. Dan heb ik liever de "leuk" aanklikkers.
Je kunt wel een trailer laten zien met drie assen en een trekker met twee, maar het gaat mij om het gewicht van de gehele combinatie. En dat heeft ook te maken met de lading.
Zit de tank vol met lucht, of mest. Maakt wel een verschil toch? Gaat dan om de massa van de inhoud.
Dus zo vreemd was mijn vraag niet, en daar heb ik antwoord op gekregen.
Fijne avond allemaal.
Er gaat 33m3 mest in Fred.
Soortelijk gewicht van drijfmest is 1:1.
Ruikt dat in schaal 1:14 net zo erg ?
Orgineel zijn de buitenste de mistlampen en de binneste zijn verstralers.Nee feedback is altijd goed..
Onder in de bumper zijn ....... goede vraag kan het ook niet vertellen zo.
Spiegels is nog even uitzoeken maar worden zeker wel andere.
Denk zoals Sander ook al zei. Lichtbak met naam er in met 2 zwaaiers er naast.
Dapper waagendje zo
Ik vind het wel wat hebben. Ga er als nog warm wit achter zetten. En als ik het zat word als nog witte glazen er in
Hallo Arjan,
Dit ziet er goed uit, mooie MB SK NG geworden.
Mooie verschijning op de rij-baan.
Minpuntje : Geen chauffeur achter het stuur.
10 strafpunten.![]()