Merceders NG SK.

Stevens Bouw & Verhuur heeft het materiaal graag ter beschikking gesteld aan Jan Hert BV.
Mooi Werk Arjan. Meteen knopen doorhakken!. Onder de de brug op de foto staat de 1e Carson kieptrailer. Die is ook 3 assig.

Stevens Bouw & Verhuur heeft het materiaal graag ter beschikking gesteld aan Jan Hert BV.
Mooi Werk Arjan. Meteen knopen doorhakken!. Onder de de brug op de foto staat de 1e Carson kieptrailer. Die is ook 3 assig.

Ja bedankt nog he rolf..... jammer van die afsleper .....

Begreep is met een inval van de fiot....:stout::yes:;)

20220306_145444.jpg

:thumbsup:
Ja bedankt nog he rolf..... jammer van die afsleper .....

Begreep is met een inval van de fiot....:stout::yes:;)

Bekijk bijlage 485097

Hallo Arjan,

Nee, geen FIOD, Rolf betaald op tijd zijn belastingen en heeft geen zwart geld, tenminste..................? :) :)

Tja, het is een Neckermann hé, die gaan nog weleens defect en dan moet de handel worden afgesleept. :yes:

Mooi rij-baan parcours trouwens.:thumbsup:

Hallo Arjan,

Nee, geen FIOD, Rolf betaald op tijd zijn belastingen en heeft geen zwart geld, tenminste..................? :) :)

Tja, het is een Neckermann hé, die gaan nog weleens defect en dan moet de handel worden afgesleept. :yes:

Et ligt niet aan de kwaliteit van zoon Hit........... fiets... ken makkelijk nog een paar miljoen mee.

Was echt de fiod.... hoorde hem wel praten over geld en box 4....:rofl:

Ja boxen.... met Rico.... had je wat? Dank voor het vertrouwen Pieter!

Nu on topic

360.jpg

Dit was ook zo'n kieper maar de buitenwanden bekleed met dun styreen.

Zo in rosmalen een kieptrailer chassis gekocht van een kennis die het niet meer nodig had.

received_1178948602899689.jpeg

received_1489940018190409.jpeg

Even passen thuis.

20220625_160652.jpg

Gelijk uit elkaar want het chassis hoef niet veel aan te gebeuren.

De keus gemaakt. Mat zwart chassis met glans zwarte spatborden.

Velgen worden net als de truck. Met een witte rand.
20220625_180536.jpg

20220626_115339.jpg

20220626_115314.jpg

Begrijp ik maar de voorste as kun je ook weglaten ;) Maar met die AJK is 3 assen mooier natuurlijk. Dacht namelijk dat je toch een wat klassieke trailer wilde maken vandaar mijn opmerking.

Begrijp ik maar de voorste as kun je ook weglaten ;) Maar met die AJK is 3 assen mooier natuurlijk. Dacht namelijk dat je toch een wat klassieke trailer wilde maken vandaar mijn opmerking.

Dat klopt maar as de voorste as weg laat is het chassis weer te lang en klopt het plaatje niet meer.

Had ook niet verwacht dat dit op me pad zou komen...

Ik heb destijds bij de andere 3-asser een aantal ringen gemonteerd tussen de as en die twee dingen die je erin schroeft aan weerszijden. Dat oogte al gelijk een stuk beter qua asbreedte.

Back