Messerschmitt Me163B KOMET scale 1:32

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door F. Werkhoven, 9 feb 2008.

  1. F. Werkhoven

    F. Werkhoven

    Lid geworden:
    1 dec 2007
    Berichten:
    204
    Locatie:
    Fryslān
    Hallo Droop,

    Bedankt voor je compliment en een plaatsje heeft ie al gekregen.;)
    Ik zit er over te denken om er nog één te kopen. Op een andere forum (be) heb ik veel gelezen en gezien dat het me wel leuk lijkt om het een en ander toe te passen op het volgende model.

    Dus wie weet komt er nog een vervolg.

    Mvg.
     
  2. Droopy'ke

    Droopy'ke verslagschrijvers

    Lid geworden:
    21 apr 2003
    Berichten:
    3.491
    Locatie:
    Vlaanderen
    Ik kijk er in ieder geval al naar uit. :D


    Droop
     
  3. HMMWV

    HMMWV Guest


    Er zit idd een raketmotor in, maar om die te kunnen ontsteken in vlucht heb je stroom nodig, en daar dient dat kleine propollertje voor. Als je nl de throttle onder de 20-15 procent bracht, kreeg de motor te weinig brandstof en viel uit. Maar omdat het een jager voor bommenwerpers was, werd de throttle vaak teruggedraait.
    Edit: Bij een straalmotor is er ook een luchtinlaat
    Hij had brandstof voor hooguit 15 min. Als de B17s overvlogen, was het starten, omhoog, een paar afschoten boeken, munitie opschieten, brandstof op, in zweefvlucht weer naar beneden. Landen gebeurde in een veld in de buurt van het vliegveld, het stel wielen werd niet meegenomen de lucht in, er zit dan ook een soort slee in de romp, die uitklapt. Ik hoop hiermee voldoende info gegeven te hebben, wil je screenshots uit een realistische flightsim, pm me ff.

    mvgr, HMMVW
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2008
  4. F. Werkhoven

    F. Werkhoven

    Lid geworden:
    1 dec 2007
    Berichten:
    204
    Locatie:
    Fryslān
    I didn't know that.....

    Zo kom ik ook weer eens wat te weten.;)

    Mvg.
     
  5. HMMWV

    HMMWV Guest

    Me 163 B

    voor iedereen in dit topic: in mijn profiel staan screenshots uit een vliegsim
     

Deel Deze Pagina