Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roelof zei:Mja... Pieter beweerde toch anders met de introductie van hun Mega's, misschien ligt daar wel de pijn![]()
M7H zei:Roelof, je zit nog steeds in Heat 1?...
Ik dacht in het regelement gelezen te hebben, dat na 2 qualificatie ronden er een herindeling plaats zou vinden......
tja wat moet je tussen het rijden doen dan he...M7H zei:Actie foto van Roelof.......
tijdens het posten van een reactie op het forum.......
![]()
Chielos zei:Overigens michel, die ezel........als jij hier zou staan zou jij ook risico's nemen om enigsinds mee te komen. en de eerste weging woog ik 2515 vervolgens had ik 20 gram bijgeplakt! dus nix ezel!
Roelof zei:Ielasi en Picco zelf horen bij de snelsten met idd een Picco motor, duidelijk is er iets mis. Je moet natuurlijk gaan afvragen wie de specs bepaalt, Serpent of Picco. Als het bij Serpent ligt geeft dat aan dat ze niet alle kennis in huis hebben.
M7H zei:Chielos zei:Overigens michel, die ezel........als jij hier zou staan zou jij ook risico's nemen om enigsinds mee te komen. en de eerste weging woog ik 2515 vervolgens had ik 20 gram bijgeplakt! dus nix ezel!
Toch zou ik proberen eerst een redelijke tijd neer te zetten alvorens ik risico's ging nemen....
kijk das klare taalM7H zei:Chielos zei:Overigens michel, die ezel........als jij hier zou staan zou jij ook risico's nemen om enigsinds mee te komen. en de eerste weging woog ik 2515 vervolgens had ik 20 gram bijgeplakt! dus nix ezel!
Toch zou ik proberen eerst een redelijke tijd neer te zetten alvorens ik risico's ging nemen....
borderonlineshop zei:piele met gewicht doe je op een club wedstrijd waar ze een weegschaal hebben van een tientje
niet op een WK
maar verder wel goed hoor Chiel dat je al een keer de 39r hebt gereden nu nog een keer en dan zonder geklooi keep up!