Messina, here I am !!!!

Dat je Steven ondersteund is logisch, het is natuurlijk een mede landgenoot.....
maar je moet het niet gaan overdrijven... :wink:

Salven heeft de snelheid er goed inzitten volgens mij, en Rick moet nog loskomen lijkt wel........

edit:

Steven heeft wel een snelere rondetijd staan dan MS en RV.....
alleen heeft hij 2 minuten stil gestaan.....

M7H zei:
Dat je Steven ondersteund is logisch, het is natuurlijk een mede landgenoot.....
maar je moet het niet gaan overdrijven... :wink:

Salven heeft de snelheid er goed inzitten volgens mij, en Rick moet nog loskomen lijkt wel........

Heb je al een heatuitslag dan?

als 'k naar rick z'n rondjes kijk is zit ie gewoon in de lage 15 secs... en tja.. of dat nou aan de motor ligt of aan de wegligging (kan ik me niet voorstellen) dat weet je nooit..

Ook weet je niet hoe de motor stond enzo, misschien willen ze wat sparen en hebben ze gewoon wat 'rijk' gereden zegmaar...

afwachten op heat 2...

trouwens, nu staan de resultaten er netjes in pdf format, weer echt cool dat 't hier in *.nl zo goed te volgen is...

Jawel, Steven is on his way up.
aan de rondetijden te zien, een paar keer een tragere rijder voor hem, anders was hij voor salven.

Hou hem in de gaten, ik zweer het je.

Overigens heb ik net weer een verslag van gisteren en vandaag met veel (smakelijke) foto's naar BartB ge-upped.

Ik hoorde net dat ik bij de beste 100 sta....

Ik moet zeggen, de verschillen zijn nog best groot.... 1 en 2 zitten dan strak bij elkaar, maar daarna zitten er best aardig grote gaten tussen (kwa tijd)

Rick staat nu 31e met z'n 39 rondes, en 'k had echt verwacht dat ie lager zou staan.... salven staat nu 20e, en 'k denk dat rick daar ook moet zien te komen...

He Roelof om exact te zijn 109.
best ok je staat nog voor een paar andere Dutchies ;)

wat betreft de MEGA, ik weet genoeg ik krijg nog wel eens een SMSje. ;)
heb er zelf ook 2 geprobeerd.

en daar moeten ze het wel een uur (finale)blijven doen on de MAX

maar wie weet!
lets hope for the drivers !!

bart,
kan je dat foto album niet fixxen zodat ie ook in firefox en safari het gewoon normaal doet?
(anders moet ik speciaal daarvoor dat virtualPC opstarten....) :evil:

Dat gezeur met die MAC gebruikers... :-D

Tja, ik heb weinig echte foto-album software, wat automatisch een webalbum genereerd. Dit is een van de betere ( :-( ) gratis webalbum software proggies die ik ken en heb. Misschien dat één van jullie toevallig nog een leuk proggie weet en dat aan mij kan melden of mailen. Je kan natuurlijk ook ff FTP toegang krijgen om een goed proggie te uploaden voor me....

Roelof zei:
Overigens heb ik net weer een verslag van gisteren en vandaag met veel (smakelijke) foto's naar BartB ge-upped.

Ik hoorde net dat ik bij de beste 100 sta....
Doe je best en doe idereen de groeten daar van me en Ilia
Zie je weer in Apeldoorn

Bart_Banaan zei:
Dat gezeur met die MAC gebruikers... :-D

Tja, ik heb weinig echte foto-album software, wat automatisch een webalbum genereerd. Dit is een van de betere ( :-( ) gratis webalbum software proggies die ik ken en heb. Misschien dat één van jullie toevallig nog een leuk proggie weet en dat aan mij kan melden of mailen. Je kan natuurlijk ook even FTP toegang krijgen om een goed proggie te uploaden voor me....

bart,

apt-get install cthumb (je draait debian zag ik..)
en anders, gallery: http://gallery.menalto.com/modules.php?op=modload&name=News&file=index

zeg aub niet dat je geen 'goed' album kan vinden, volgens mij is dat 't meest gemaakte gratis stukje software voor jou apache/php configuratie....

gallery wil ik nog wel voor je installeren....

Jaap,

Ik moet zeggen , het ziet er weer mooi uit. echt super dat we het op deze manier zou goed kunnen bijhouden. Mijn dank is groot , en dit geld natuurlijk ook voor onze vriend Roelof..

Volgens mij kun je alleen in Nederland en dus op jou site Jaap , het zo mooi volgen..

Keep up the good work !

Back