Messina, here I am !!!!

Toppie weer Roelof mooie vrouwen en plaatjes van onze hobby.
Keep up
wat zijn de eerste roddels ;)
jij als echt news freak weet al weer de in and outs !!

_cyclops_ zei:
WVK, 'k heb er zelf 'n bash scriptje voor, 'k weet niet of dat op je mac promptje werkt?
doet gewoon 'n loopje met wget's....
anders kan ik het ook een foto album maken met flash en actionscript....
mar goed, das voor een ander forum intressanter

De banden op de foto waren mijn achterbanden, gestart op 74, na 1 heat L/R verwisseld en weer gereden. De bandenslijtage is enorm !!!!!

Net gesprek gehad met de vader van Josh Cyrul, hij was niet blij dat een week voor tijd geen trainingen waren, het geeft de italianen een groter voordeel. Vorige week schijnt hier wel een clubrace geweest te zijn waarbij een aantal top Italianen mee hebben gedaan terwijl eigenlijk het circuit gesloten was voor trainingen voor de WK.......
Ondanks dat zit Josh er goed bij maar houden het gevoel dat een Italiaan het moet winnen.

Verders met Mike leuke gesprekken gehad over de werkwijze van bep. fabrikanten en met name een hele goede bekende van mij ;)

WVK Performance zei:
_cyclops_ zei:
WVK, 'k heb er zelf 'n bash scriptje voor, 'k weet niet of dat op je mac promptje werkt?
doet gewoon 'n loopje met wget's....
anders kan ik het ook een foto album maken met flash en actionscript....
mar goed, das voor een ander forum intressanter
ieeeyw, flash en actionscript?!?!?!?!

Doe ff gezond :P

maargoed, 'k heb al met bart afgesproken dat ie ik ff kijk naar z'n gallery wat nu niet goed werkt in z'n CMS gebeuren, werkt dat niet install ik wel het 'gallery' wat 1 van de meeste gebruikte fotoalbums is... :)

Geluk voor Michiel Renting! 39 rondes in 10.12.969 .... staat nu dus rond de 60e plaats.
John Ermen heeft een probleem gehad volgens mij, heeft niet de volle 10 min gereden.
Steven idem.

Steven heeft één rondje in ruim 58 seconden gereden... Wat jammer voor hem, een verloren gegane kwalificatie :-( ...

Roelof zei:
Net gesprek gehad met de vader van Josh Cyrul, hij was niet blij dat een week voor tijd geen trainingen waren, het geeft de italianen een groter voordeel. Vorige week schijnt hier wel een clubrace geweest te zijn waarbij een aantal top Italianen mee hebben gedaan terwijl eigenlijk het circuit gesloten was voor trainingen voor de WK.......

Ja, Salven heeft het vorige week ook al aangegeven op de TSN site.....
inderdaad een "nadeel" voor de niet Italianen......

Nismo zei:
Geluk voor Michiel Renting! 39 rondes in 10.12.969 .... staat nu dus rond de 60e plaats.
John Ermen heeft een probleem gehad volgens mij, heeft niet de volle 10 min gereden.
Steven idem.

Ik hoor net dat Michiel weer te ligt was ??? en weer gecrashed in de 2e heat. Lijkt wel een herhaling van gister :(

Fukuda is denk ik de snelste op dit moment met 41 in 10:06, fastest lap 14.313

Yep, Michel was weer te licht bevonden en zit nu weer een auto uit schade op te bouwen.

Nismo zei:
Salven --->>>> 41 ronden met een Mega!!! 4e plek nu.
KissRcRaceway van het rc-tech forum zei:
The serpent mega picco is not very fast...
Dus, dat Salven 41 ronden heeft gemaakt, moet wel aan de auto liggen.

borderonlineshop zei:
wat betreft de MEGA, ik weet genoeg ik krijg nog wel eens een SMSje. ;)
heb er zelf ook 2 geprobeerd.
en daar moeten ze het wel een uur (finale)blijven doen on de MAX
Vertel Michel, wat weet jij wat wij niet weten?.......

Maar Salven zal ook echt geen standaardmotor in zijn 960 schroeven :roll:

Verder erg gaaf die verslagen en foto's! Ben heel erg benieuwd welke auto en motor er gaan winnen.

De toppers daar rijden geen van allen standaard....

Maar wat wel frapant is, is dat de Mega motor niet snel genoeg blijkt te zijn... vreemd als je beschuldigd wordt van het gebruiken van een Novarossi binnenwerk.... dan moet je toch minstens dezelfde snelheid halen...
Goed, dat is dan bij deze ook uit de wereld.....

De Picco motoren zijn wel heel snel....
en standaard zijn deze motoren niet vooruit te branden (heb ik vernomen van enkele Picco rijders)
Een standaard Mega ZX21 is sneller dan een Picco P7.........

Dus Salven moet maar eens gaan babbelen met Meneer Picco.......

Om het even erin te wrijven.....

renting.jpg

En wat Michel weet.....
Ik meen op de vorige pagina een stille (en logische) hint opgevangen te hebben:

borderonlineshop zei:
en daar moeten ze het wel een uur (finale)blijven doen on de MAX

By the way, Richard de Vos gaat mij tanken waarmee ik zeker op vooruit moet gaan met de kwalifcatie.

M7H zei:
De toppers daar rijden geen van allen standaard....

Mja... Pieter beweerde toch anders met de introductie van hun Mega's, misschien ligt daar wel de pijn ;)

M7H zei:
Maar wat wel frapant is, is dat de Mega motor niet snel genoeg blijkt te zijn... vreemd als je beschuldigd wordt van het gebruiken van een Novarossi binnenwerk.... dan moet je toch minstens dezelfde snelheid halen...
Goed, dat is dan bij deze ook uit de wereld.....

De Picco motoren zijn wel heel snel....
en standaard zijn deze motoren niet vooruit te branden (heb ik vernomen van enkele Picco rijders)
Een standaard Mega ZX21 is sneller dan een Picco P7.........

Dus Salven moet maar eens gaan babbelen met Meneer Picco.......

Ielasi en Picco zelf horen bij de snelsten met idd een Picco motor, duidelijk is er iets mis. Je moet natuurlijk gaan afvragen wie de specs bepaalt, Serpent of Picco. Als het bij Serpent ligt geeft dat aan dat ze niet alle kennis in huis hebben.

Back