Messina, here I am !!!!

Roelof, je zit nog steeds in Heat 1?...
Ik dacht in het regelement gelezen te hebben, dat na 2 qualificatie ronden er een herindeling plaats zou vinden......

Roelof zei:
Mja... Pieter beweerde toch anders met de introductie van hun Mega's, misschien ligt daar wel de pijn ;)

Nu heeft Pieter er niet zoveel meer over te zeggen, maar misschien rijden de Serpent rijders wel met een standaard motor.....
Dan is de prestatie wel zeer goed te noemen natuurlijk.......

M7H zei:
Roelof, je zit nog steeds in Heat 1?...
Ik dacht in het regelement gelezen te hebben, dat na 2 qualificatie ronden er een herindeling plaats zou vinden......

Ik snap het ook niet helemaal...
Geeft niet, de lui in mijn heat gaan vrij snel opzij en is prima om een snelle heat neer te zetten.

hey mensen,

hier even een berichtje van michiel hier....

De auto gaat super en mijn motoren zijn ook heel snel. Ik had een aardige tijd staan vandaag maar deze werd afgekeurd omdat ik 2 gram te licht was. Dat terwijl ik een standaard auto met standaard (metalen) schroeven gebruik, en gister al 30 gram lood geplakt heb.....

2 de heat was ik sneller als de eerst maar doordat een van de mede coureurs naar voren boog tijdens zijn pitstop en ik alweer op de baan was, kon ik de kombocht opkomen rechte stuk niet zien waardoor ik er daar vol af ging. :S Rechtervoorkant totaal inpuin. Maar goed...het zij zo.

Overigens michel, die ezel........als jij hier zou staan zou jij ook risico's nemen om enigsinds mee te komen. en de eerste weging woog ik 2515 vervolgens had ik 20 gram bijgeplakt! dus nix ezel!

overigens is de teammanager super hoor( richard de vos)

greetz vanaf de baan en ik kijk morgen pas weer op reply's!

Michiel

Dus 2515 + 20 gram = 2535......
Dan komt het ondergewicht door bandenslijtage?

Richard is wel lekker fanatiek jah, hij kan jullie lekker oppeppen.......

Actie foto van Roelof.......
tijdens het posten van een reactie op het forum.......

DSCN4944.JPG

Chielos zei:
Overigens michel, die ezel........als jij hier zou staan zou jij ook risico's nemen om enigsinds mee te komen. en de eerste weging woog ik 2515 vervolgens had ik 20 gram bijgeplakt! dus nix ezel!

Toch zou ik proberen eerst een redelijke tijd neer te zetten alvorens ik risico's ging nemen....

Roelof zei:
Ielasi en Picco zelf horen bij de snelsten met idd een Picco motor, duidelijk is er iets mis. Je moet natuurlijk gaan afvragen wie de specs bepaalt, Serpent of Picco. Als het bij Serpent ligt geeft dat aan dat ze niet alle kennis in huis hebben.

Er is al zo vaak gezegt dat picco alleen produceert, en serpent de specs aangeeft...

Verslag is weer prima jongens...

Praten jullie ook nog met team serpent om te kijken hoe 't met RickV is enzo? Ben benieuwd wat ie zelfs zegt...

M7H zei:
Chielos zei:

Toch zou ik proberen eerst een redelijke tijd neer te zetten alvorens ik risico's ging nemen....

??? Michiel is de eerste na RickV die juist exact dat doet!

na vier kwalificatie rondes staan deze jongens op die plaats:

Steven Cuijpers -17de -Belgie
Ilia van Gastel -20ste -Belgie
Rick V -64ste
John Ermen -93ste
Ronald v/d Bergh -100ste -Belgie
Roelof tooms -121ste
Torsten van Haasteren -129ste
Michiel Renting -143ste

M7H zei:
Chielos zei:

kijk das klare taal
en dan later een beetje piele met gewicht !

piele met gewicht doe je op een club wedstrijd waar ze een weegschaal hebben van een tientje ;)
niet op een WK
maar verder wel goed hoor Chiel dat je al een keer de 39r hebt gereden nu nog een keer en dan zonder geklooi keep up!

borderonlineshop zei:
piele met gewicht doe je op een club wedstrijd waar ze een weegschaal hebben van een tientje ;)
niet op een WK
maar verder wel goed hoor Chiel dat je al een keer de 39r hebt gereden nu nog een keer en dan zonder geklooi keep up!

Ehhhh Michel? Hij heeft het al 2 keer gedaan, en twee keer 2 a 3 gram te ligt. MET EEN STANDAARD MRX4! De tweede keer heeft hij trouwens 20 gram lood bij geplakt, echter door de grote slijtage op de banden wat dat wederom te weinig. Morgen nieuwe dag met nieuwe kansen...
De nieuwe JP loopt trouwens als een jecco!

Dankzij het goede werk van _cyclops_ heeft RC-Junkies.com nu een echt werkende gallery, welke met elke browser te bezoeken is! Ik heb het eerst album geopend, en daarin staan alle 146 (!!) foto's van Roelof nu makkelijk klikbaar online...

De directe link naar het foto album:
http://www.bb-hardware.com/modules/xgallery/

veel kijk plezier!!!

Back