met welke helikopter vlieg jij

beste medeforumleden

wat zijn jullie helikopters

mijn helikopter is van art-tech een MD500

zender 2,4ghz

Mag ik er even op wijzen dat ik hiervoor de showcase's zijn aangemaakt? Zet daar je heli's in, en iedereen kan zien wat je hebt... Missen er nog wat velden in die mogelijkheid, schroom niet mij te mailen.

Robert

Een nutteloos mijne-is-groter-dan-de-jouwe draadje in de maak?

Nee hoor, bij J^ns gaat het nu eenmaal wat sneller dan bij de gemiddelde modelbouwer.

Zo had hij op 9-12-2010 nog geen enkele brandstofwagen:
ik rij al heel lang met brushless auto's
en zou graag willen beginnen met nitro auto's te rijden...

Drie weken later heeft hij er vervolgens al 3 (plus nog 14 electro-wagens:

(Intussen is daar trouwens alweer een Kyosho Fazer bijgekomen)
vroeger gebruikte ik tornado 16% voor mijn hsp leopard nu gebruik ik coolpower 25% en een nieuwe auto die ik heb gekocht een kyosho GP 4WD Fazer Porsche 911 GT3
gebreuk ik nu merlin fuel 30%

Dus ja, in dat tempo schiet het wel op natuurlijk...:rolleyes:

Edit: oh, en volgens zijn showcase heeft hij ook nog een graupner flash 4wd. Zeker even vergeten, dat krijg je als je zoveel modellen hebt.

Ik heb hier vijf broden en twee vissen, wie weet wat TS daar allemaal van kan maken.

Zo iemand zou niet mogen schrijven hier, alleen maar vragen stellen, wie weet hoeveel mensen hij op verkeerde been zet met 'adviezen'.

Laatst bewerkt:
Mag ik er even op wijzen dat ik hiervoor de showcase's zijn aangemaakt? Zet daar je heli's in, en iedereen kan zien wat je hebt... Missen er nog wat velden in die mogelijkheid, schroom niet mij te mailen.

Robert

Ik had in het showcase draadje al een paar dingetjes bij gezet, denk dat er overheen gelezen is!

Groeten

Back