metal upgrade belt cp v2

Ik heb een cheapo versie erop gehad maar vind het helemaal niets. Zijn niet mooi recht.
Heb meteen de plastic kop er weer op gezet.

Zonde van het geld, als je een digitale/programmeerbare zender heb, dan is het beter om met een beetje knutselen een Copterx kop erop te zetten, die is al beter.. ga niet denken goedkoper is beter, want je krijgt waarvoor je krijgt, goedkoop=slechte schroeven, zacht alu, enz enz.

Ik ga ook lekker hiermee door vliegen tot ik behoorlijk kan doen wat ik wil en ga dan voor de CopterX 450SE V2 kit met een Spektrum DX7.

En da's geen foute combi! eventueel kan je de dx7 ook vervangen voor een Futaba 7C Fasst, is iets sneller, en makkelijker instellen+ goedkoper.. ontvangers ook..

(ben zelf ook vanaf een belt v2 naar een SeV2 gegaan..:) de spektrum ervaring komt van mn auto..)

En da's geen foute combi! eventueel kan je de dx7 ook vervangen voor een Futaba 7C Fasst, is iets sneller, en makkelijker instellen+ goedkoper.. ontvangers ook..

(ben zelf ook vanaf een belt v2 naar een SeV2 gegaan..:) de spektrum ervaring komt van mn auto..)

Moet zeggen dat ik ook erg twijfel over of de Spektrum of de Futaba. Vind persoonlijk qua looks de Spektrum er beter uitzien. Moet ze nog even naast elkaar leggen qua specs. Prijs scheelt niet zo heel erg veel paar tientjes.
€295 voor de spektrum en €269 ofzo voor de Futaba. Maar inderdaad kan ik daar wel weer onderdelen voor kopen. Maar goed voorlopig hoef ik bij mijn vrouw niet aan te komen met weer €500 aan speelgoed. =-) En ik vlieg nog maar sinds begin van het jaar dus heb nog genoeg te leren, maar ik kan wel zeggen dat ik mezelf alles heb aangeleerd zonder sim of andere in de nabijheid. Hier en daar wat tips van dit forum maar that's it.

Back