Metalen tanks uit Hong Kong

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door Davy Sprocket, 20 aug 2003.

  1. Dit ziet er weer uit om van te smullen allemaal, deze tanks hebben trouwens ook nog even een topsnelheid van 25km/u.....en wegen 70kg.
    Wel weer een lekker prijsje natuurlijk $4995 (via http://www.backyardarmor.com )...maar dat is wel voor een geheel complete tank incl. accu's, acculader zender, en ook incl. verzendkosten.
    De site van de maker hieronder
    http://home.netvigator.com/~kwongck/

    Groeten,
    Hugo
     
  2. Marcel_22

    Marcel_22 Guest

    je kunt het ook overdrijven :lol:
    $4995 voor een 1:8 tank gaat mij persoonlijk iets te ver.


    daarintegen is het wel erg mooi gemaakt
     
  3. Mij gaat het persoonlijk ook ff te ver maar ja, ik ken mensen die zo'n bedrag uitgeven voor een big scale tank 8O
     
  4. Guest

    Guest Guest

    Moet je naar Hong kong toegaan is het een stukje goedkoper ik ben er zelf ook geweest en ik merkte dat de prijzen daar een stukje lager waren. :D
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Dat worden wel hele hoge verzend kosten dan :lol: (ff op en neer om een :tank: "-je" te halen)
     
  6. Guest

    Guest Guest

    JA das waar maar je heb dan wel wat moet je maar importeren :p
     
  7. ff een retourtje Hong Kong met Easyjet of zo en met 70kg handbagage terug :lol:

     
  8. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    ik heb ook wel eens een modelbouw graafmachine gezien, die had ook zon absurd bedrag erop staan ook iets van 6000 euro ofzo, had wel werkende hydroliek en alles
     
  9. Ben Postmus

    Ben Postmus

    Lid geworden:
    29 jan 2003
    Berichten:
    817
    Locatie:
    Nijeholtpade
    Moet je voor de grap hier maar eens kijken:

    http://www.twenot.nl/bigscale.htm

    Volgens mij zijn de meeste tanks die ze hier bouwen wel zo'n beetje in die prijsklasse te scharen.
     
  10. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Hoi Ben
    Over de tanks van de RCAGH: (Radio Control Armour Group Holland)
    Er zijn inderdaad modellen die errug groot en duur zijn, maar de meeste van de tankbouwers bouwen zelf, of hebben de 1:16 modellen van Tamiya. De nieuwste daarvan zijn ook best prijzig (1000 Euri) maar een aantal zijn ook 2e hands gekocht, opgekalefaterd, weer rijdend gemaakt en zien er perfect uit! Het zijn niet allemaal kapitalisten... :wink:
    Mijn Leo 1:16 heb ik voor 200 Euri gekocht van een mede-hobbyist, en de complete aandrijving is gemodificeerd. Vervolgens kop- en achterlampen ingebouwd en het zoeklicht werkend gemaakt; rijdt als een speer!

    Roel
     
  11. toneburst

    toneburst

    Lid geworden:
    16 apr 2003
    Berichten:
    969
    Locatie:
    Nederland
    Bij de prijs van dit (prachtige) gevaarte moeten de meesten onder ons nog de prijs van een geschikte aanhanger of nieuwe auto optellen.....
    Ik hou 't voorlopig bij m'n Tamiya Sherman. Ik zal trouwens wat pics toevoegen aan m'n website. Deze is nu nog volledig U-47 gericht. Gezien het feit dat we hier op't plaate laaand eind december ADSL-es gaan ga ik die website wat aantrekkelijker maken.
    De tankplaatjes kunnen jullie morgen verwachten. Moet wel effe maken en website verbouwen...

    Jos.
     
  12. Qua auto red ik het wel "ex leger VW Transporter III op grijs" maar die Euries voor die tank he........ 8O

    Groeten,
    Hugo
     
  13. toneburst

    toneburst

    Lid geworden:
    16 apr 2003
    Berichten:
    969
    Locatie:
    Nederland
    Toch niet zo'n klankkast op wielen he? (diesel-uitvoering).
    Weet niet of al die gevoelige 'tronica' van zender en tank wel tegen die >120db subsoon kan. Dat wordt maximaal 60 rijden vrees ik (en wel in z'n vier!)....
    Misschien toch bij domeinen is kijken voor een Mercedes GW290?

    Jos.
     
  14. Ha die Jos,
    Het is een 1.9 Waterboxer op gas met dubbele cabine, iets luidruchtiger als een personenauto maar ach, ik vind het veel leuker rijden als in een gewone personenauto, zit lekker hoog en er zitten pedalen in die op legerlaarzen berekend zijn dus je kan je benen ook nog een beetje lekker kwijt enneh de tronics van mijn huidige tanks blijft keurig heel in die bus hoor 8)

    Groets,
    Hugo
     
  15. patricknieve

    patricknieve Guest

    Kijk even op bigtanks.de

    voor 2000 euro heb je een prachttank 1:8 of 1:6

    heb gehoord dat ze zelfs een auto kunnen slepen.
     

Deel Deze Pagina