Metalen tracks

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door Whoopy, 7 mei 2005.

  1. Whoopy

    Whoopy Guest

    Hey mannen,

    Ik wil zelf een tankmodel maken met een flink aantal functies aan boord. Omdat ik met dit model ook lekker door de bagger en over stenen (geen tegels en dergelijke!) wil kunnen crossen, ben ik op zoek naar metalen tracks. Deze gaan bij gebruik van stenen toch wat langer mee dan kunststof tracks.

    Ik ben echter wezen zoeken naar modellen van Tamiya die deze tracks hadden, maar kon er niet echt achter komen waar ik deze tracks (los) kon bestellen (in Nederland). Hebben jullie misschien een (paar) adressen voor mij waar ik eens zou kunnen kijken?

    Arjan
     
  2. Stefan666

    Stefan666 Guest

    Morgu!

    De orginele tamiya tracks zal je niet meer zo snel vinden,
    die zijn op de sherman 56001, 56005 en de Gepard en Leopard A4 voor het laatst gebruikt.
    Al lang uit de productie.

    Je hebt wel aftermarket ketting sets, alleen bedenk je wel dat die per tank verschillen
    ( leo A6 heeft andere tracks als de tiger 1 )
    Met de bijbehorende verschillen in lengte en breedte.

    Maar als je de functies wil hebben die je noemt, kan je net zo goed natuurlijk een
    pakket van tamiya kopen, alles erop & eraan,
    hoef je alleen nog maar een set aftermarket kettingen te kopen als je per-see metalen tracks wilt.

    Mvg, Stefan
     
  3. Tja, wat een keuze, metalen tracks zodat de tracks heel blijven, vertragingsbak krijgt er dan meer van langs en zal eerder stuk gaan ca. 100 euries :!:
    Of kunststof tracks van ca 50 euries die op den duur kapot gaan maar de bak die heel blijft :!:

    Wie of wat is de zwakste schakel :lol:

    Hugo Jong verkoopt metalen tracks in zijn webshop :lol:
    Maar er zijn er nog wel een paar :wink:
    Wecohe in Duitsland


    En anders op E bay :lol:
     

Deel Deze Pagina