Hey,
Nu ik eindelijk werk heb is het tijd geworden om te gaan beginnen aan een volgende boot. ik heb gekeken bij 2brc en ik wil de MHZ Lizard gaan halen. dit is niet een project wat volgende week al uitgevoerd gaat worden maar dit is een wat langer termijn project.
MHZ Lizard - 2Brothers Rc
Ik heb zelf nog een aantal spullen liggen die ik wil gaan gebruiken voor de MHZ Lizard:
2Kanaals zenderset van acoms met ontvanger en twee servo's
vliegtuigregelaar die kan tot 30 cellen en 80 ampere
2 8,4 volt vappextech accu's
Nu dacht ik voor de rest van de setup aan dit:
Graupner Speed 700 BB Turbo Neodym, 9,6 volt.
Kombi-Anlage Gr.III 4,7/DD/B/K. II
de motor sluit ik aan op beide accu's door ze in serie te schakelen.
Natuurlijk moeten er nog wat kleinere dingetjes zoals motorsteun enzv bij maar dat is nu eventjes niet belangrijk.
Nu nog een aantal vraagjes:
Het roer-flexas setje is dat van het goede formaat of moet ik een ander nemen?
zijn er misschien nog goedkopere roer-flexas setjes of zijn deze niet aan te raden?
Is deze motor geschikt voor dit model of moet ik een andere nemen?
gaat dit geheel een beetje vooruitkomen of moet ik het anders aanpakken?
dit was het eventjes voor nu, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het kiezen voor de setup van de MHZ Lizard.
Groetjes,
Jelmer
Nu ik eindelijk werk heb is het tijd geworden om te gaan beginnen aan een volgende boot. ik heb gekeken bij 2brc en ik wil de MHZ Lizard gaan halen. dit is niet een project wat volgende week al uitgevoerd gaat worden maar dit is een wat langer termijn project.
MHZ Lizard - 2Brothers Rc

Ik heb zelf nog een aantal spullen liggen die ik wil gaan gebruiken voor de MHZ Lizard:
2Kanaals zenderset van acoms met ontvanger en twee servo's
vliegtuigregelaar die kan tot 30 cellen en 80 ampere
2 8,4 volt vappextech accu's
Nu dacht ik voor de rest van de setup aan dit:
Graupner Speed 700 BB Turbo Neodym, 9,6 volt.
Kombi-Anlage Gr.III 4,7/DD/B/K. II
de motor sluit ik aan op beide accu's door ze in serie te schakelen.
Natuurlijk moeten er nog wat kleinere dingetjes zoals motorsteun enzv bij maar dat is nu eventjes niet belangrijk.
Nu nog een aantal vraagjes:
Het roer-flexas setje is dat van het goede formaat of moet ik een ander nemen?
zijn er misschien nog goedkopere roer-flexas setjes of zijn deze niet aan te raden?
Is deze motor geschikt voor dit model of moet ik een andere nemen?
gaat dit geheel een beetje vooruitkomen of moet ik het anders aanpakken?
dit was het eventjes voor nu, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het kiezen voor de setup van de MHZ Lizard.
Groetjes,
Jelmer
Laatst bewerkt: