MHZ Mamba?

Nu heeft mijn broertje de MHZ gecko en wil ik ook iets kopen om samen met hem te varen. Nu kwam ik op de site van MHZ de mini fountain tegen en de mamba. Aleen volgens mij is die mamba nog redelijk nieuw, heeft iemand hier ervaringen mee en is die ook zo nerveus in het water als de gecko of is die iets beter bestend tegen kliene golfjes? plaatjes iemand?

De MHZ mamba is een verlengde gecko. Deze vaart daardoor wat stabieler. Maar op dit formaat houd je altijd het nerveuze vaargedrag.
Overigens is een gecko met wat afstelwerk wel strak varend te krijgen hoor! Met de Mamba zal dit wat beter te doen zijn.

Heb zelf geen ervaring met het rompje, heb deze alleen in de handen gehad op de stand van MHZ..

groeten Jurriaan

Nu heeft mijn broertje de MHZ gecko en wil ik ook iets kopen om samen met hem te varen. Nu kwam ik op de site van MHZ de mini fountain tegen en de mamba. Aleen volgens mij is die mamba nog redelijk nieuw, heeft iemand hier ervaringen mee en is die ook zo nerveus in het water als de gecko of is die iets beter bestend tegen kliene golfjes? plaatjes iemand?

Of de grote broer van de mini fountain nml de MHZ Shockwave 63cm maar wil je een mini bootje perse dan ?

Michiel.

ja de shockwave vindt ik dan weer net te groot, ik zit nu ook weer te neigen naar de Micro Iceberg, goed vaargedrag en gaat erg hardt...maar de mamba blijft leuk omdat die zo klein is.

Micro Icerberg is ook zeker een leuk bootje. Mijn vaart aardig hard met een klein buitenlopertje en 3S lipo. Alleen is hij een beetje smal, te hard door de bocht en hij slaat om.

Back