MHZ Micro Ice Berg.

• Topicstarter Topicstarter Academy
  • Startdatum Startdatum
Die motor die jij aangeeft, daar zal je boot niet echt snel mee gaan. Als je brushed wil neem dan een speed 480BB race of een jamara cobalt 400/23. Voor brushless zou je naar een Jamara 5700KV motor kunnen kijken. Kosten bij 2B ongeveer 22 euro.

@ academy

Noah schreef: Oud? Alles is nieuw! Heeft nog nooit water gezien.

Jaimy heeft hier echt gelijk in, en Noah weet echt wel hoe hij een gecko moet bouwen. kijk anders is op XtremeRCboats bij de zoekfunctie MHZ gecko intypen, en dan kom je er heel veel tegen en ook een paar van Noah, die zijn echt niet missenlijk. 'k heb zelf ook een 2dehands gecko, maar die zijn echt niet slechter hoor! Een snellader kost trouwens ook niet heel veel meer

groeten Jacco

Laatst bewerkt:
Ik heb Geen hulp nodig.
Ik Vraag Welke Jullie kiezen.
De Gecko Of cat?
Dat vraag ik.

Grttz

Ik heb Geen hulp nodig.
Ik Vraag Welke Jullie kiezen.
De Gecko Of cat?
Dat vraag ik.

met zulke posts maak je hier geen vrienden..!
Als je geen hulp nodig hebt, post dan lekker niks
Kunnen we beter andere helpen, advies vragen is ook hulp omdat je het zelf niet weet.

maar goed, ik zeg gecko, die kantelt tenminste weer terug. Mits goed uitgetrimd, maar dat wist je al uiteraard

grtz

best een eigenwijs ventje ben je academy.je wil geen hulp maar je vraagd wel welke boot wij (jullie kiezen?).ik lees al een tijdje jou berichtjes en wat me opvalt is dat je er zelf niet helemaal uit bent wat je nou echt wilt?
dan weer een gecko dan een cat en noem maar op.ik heb het idde dat je alles erg leuk en mooi vind.bedoel het allemaal niet lullig hoor.
ik wil alleen maar zeggen kijk eens op internet en op diverse sites waar bootjes staan en denk heel goed na wat je nu echt wil.er komt veel meer bij kijken dan alleen ff acu opladen en varen .ik persoonlijk zou gewoon een bootje kopen via het forum die zijn goed te betalen en je kan ook om hulp vragen als je er niet uitkomt.ik bedoel alleen maar te zeggen denk goed na wat je wilt .
vriendelijke groet patrick

@Jurriaan
Ja dat wist ik Inderdaad al ja.....
onee?
Advies is geen hulp want ik weet het zelf al dat ik De Gecko neem.
Ik vraag aleen Welke jullie zouden kiezen.
Dus ik weet het wel;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien dat je er een brussels motortje erin kan stoppen , ja sorry geintje :-) .

Suc6 met de bouw van je gecko hopenlijk zien we het resultaat nog hier .

mvg

Michiel.

@focused
Bedankt man;)
Ong. rond 17 september Kan je hem wel zien bij Bouwverslagen.

Grtttz Kasper

@Jurriaan.
Hoe bedoel je?
Jurriaan zei:die kantelt tenminste weer terug. Mits goed uitgetrimd,
Moet ik dan Het Gewicht goed verdelen in men boot?
Zouden Er ook trimkleppen op moeten?
Voor Het Stijgen Van de voorkant.
Maar Ben er nog steeds Niet uit.
Of ik nou een normale Gecko neem of Een Full Carbon Gecko neem.
Ik zal wel is een lijst maken met wat ik nou echt wil,
Maar Eerst Geld hebben en dan Ga ik Naar 2Brothersrc in Bussum.
Om Een Gecko tehalen.
Met 2-Kanaals zender.
en Regelaar Voor brusshels.(nog niet zeker Als ik nog Geld over heb komen er Brusshels in.)
Dit setje denk ik:
Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek
Bestel Nr:
235263 - 89
Setje Incl. regelaar.
Dat is het zo'n Beetje;)

Grtttz Kasper

Goed bezig, 380 gram en 540 formaat, zou ik ook in een Gecko plaatsen.
Deze setup is voor in een auto dodo!

Laatst bewerkt:
ik zou gewoon lekker weer iets posten als je jarig bent geweest.waarschijnlijk vind je in die tussentijd nog meer leuke bootjes.mocht je wel voor de gecko gaan neem gewoon een standaard motertje erin dat gaat hard zat voor jou.en iemand beschuldigen dat je opgelicht bent is al helemaal niet netjes. is het zo dan heb je gelijk maar ik heb zo mn twijfels.
groet patrick

@Pataz.
Hard zat voor mij?
Jij hebt geen idee wat voor boten ik nog meer heb bustuurd:
een Cat met Zenoah Brandstofmotor. 71,98km/u..
dus ik kan een snelle Gecko Wel onder controle houden.
(Niet aanvallend ofzo..);)

MVG

@ZZBOAT?
Lees eerst een keer goed
er staat: Dit Setje >DENK< ik....

MVG

Back