Mick Reeves Hurricane

Een jaar geleden heb ik van iemand een Hurricane bouwdoos kunnen krijgen van Mick Reeves Models. Alleen zat er in de bouwdoos geen tekening. Nu heb ik wel ACAD tekeningen van Hurricanes, maar ik zou graag de originele tekeningen willen hebben. Heeft iemand hiervan de originelen en zou diegene hier copieen van willen maken voor mij? natuurlijk tegen vergoeding.

Alvast bedankt,

Peter,

in de originele kit zaten uberhaupt geen tekeningen!! Er was een beschrijving waar wat moest worden geplaatst en daar deed je het maar mee.......Ik ka die beschrijving wel kopieeren en je toesturen als je dat wil. Ikkan hem ook scannen en e-mailen (goedkoper natuurlijk)

Hans Delemarre

@Hans,

ik heb de orginele beschrijving er wel bij. maar heel raar dat er origineel geen tekeningen bij zitten :? Dat gaat mijn modelbouwersverstand te boven. Maar ieder geval bedankt voor de reactie en dan ga ik maar op mijn gevoel verder. :wink:

Peter,

ik heb het grootste deel in houtbouw klaar en kan wel een paar digitale foto's maken en je die via je prive mail toesturen als je dat wil. Kan ik je ook duidelijk maken wat ik verkeerd deed (niet veel maar toch...)
laat weten als je dat wenst en stuur mij een PBtje

Hans Del.

Back