Micro Chinook heli gezocht!

Hallo allemaal,

Ik was aan het kijken naar micro rc heli's en toen kwam ik toevallig een Chinook tegen, alleen niet micro. Nou vond ik die chinook heli wel mooi en heb ik me suf gezocht naar een leuke rode (lees mijn handtekening maar:mrgreen:) micro Chinook. Als iemand van jullie een mooie rooie (weet je nog?:mrgreen:) micro Chinook weet zou ik wel willen horen welke dat is en waar ik hem kan krijgen. Voor iedereen die het zou willen weten, dit is een Chinook:
chinook.jpg
, maar dan dus rood:mrgreen:

Voorkeuren:
Dubbel coaxiaal, dus 2 rotoren die tegen elkaar in draaien, zowel voor als achter

Lengte zonder rotoren: 30 tot 40 centimeter

En zoals ik al zei: ROOD!:mrgreen:

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Spuitbus misschien een idee? Ik heb Chinooks in alle kleuren voorbij zien komen, maar geen rood.

Deze is geel met rood, een optie?

227A-Y%281%29.jpg

Of de YS8001 van Walkera.

YS8001.jpg

Niet helemaal rood maar komt aardig in de richting.

125 dollar (zo'n 96 euro) compleet met zender e.d. bij hobbyking.com. Er is ook een grotere versie van te krijgen op dezelfde website.

Groeten,

Mark

Laatst bewerkt:
Of de YS8001 van Walkera.

YS8001.jpg

Niet helemaal rood maar komt aardig in de richting.

125 dollar (zo'n 96 euro) bij hobbyking.com. Er is ook een grotere versie van te krijgen op dezelfde website.

Groeten,

Mark

Ik heb al gekeken, hij schijnt niet tegen een stootje te kunnen en lastig te vliegen te zijn, bovendien, hij heeft geen carbon frame als andere Chinook's, hij gebruikt in plaats van een frame een piepschuimplaat!

Laatst bewerkt:
Spuitbus misschien een idee? Ik heb Chinooks in alle kleuren voorbij zien komen, maar geen rood.

Deze is geel met rood, een optie?

227A-Y%281%29.jpg

Dat is de nine eagles Twingo. Ik weet zelf niet of de buitenkant van de kap spuiten een goed idee is of niet. Komen er dan niet na een paar crashes een hoop krassen op? Verder weet ik niet welke verf ik moet gebruiken bij zo'n flinterdunne heli kap. Van auto's weet ik een hoop, maar kwa heli's ben ik een:newbie:

Laatst bewerkt:
Nou sorry.... was goed bedoeld, en hij is echt micro ;)

Dan zou ik voor de Nine Eagles gaan die Indoor aangeeft.

Bedankt! Ik neem dan denk ik een Nine Eagles Twingo, een busje verf en een rolletje masking tape (ga denk ik de camoflage nemen en dan een paar camo lijnen overhouden). Die Syma Chinook is misschien wat voor mijn broertje als hij heeft leren vliegen met zijn Nikko I-Heli:).

Back