Micro heli setup (piccolo)

• Topicstarter Topicstarter wieland
  • Startdatum Startdatum
Een halve piccolo..... Word ik niet echt blij van, alle nadelen van een Pic Pro met de nadelen van een niet bekend merk...

zou inderdaad niet te veel geld uitgeven voor je piccolo (zal nooit echt goed vliegen) Vlieg er zelf een jaar mee en kan er alles mee doen maar heb toch een paar weken geleden een Zoom 400 over genomen van iemand en dat vliegt 100 x beter dan een piccolo.
Kan je beter daar je geld aan uitgeven. Piccolotje is leuk om alle basis dingen mee te leren en daarna gewoon een Trex of zoom enz kopen

Ik koop dit niet om mijn piccolo BETER te maken maar om te proberen en later in een zoom of trex te bouwen :D :|

wieland zei:
Ik koop dit niet om mijn piccolo BETER te maken maar om te proberen en later in een zoom of trex te bouwen :D :|
Ja, maar dan is hoogstwaarschijnlijk:
ten eerste je motor te licht
ten tweede kun je voor een trex of zoom beter een GY401 gebruiken
ten derde vast nog wel een reden die je geld uitspaart maar weet ik ff neit meer ;)

Nee hoor Wieland, wat jij wil. Pimp jij lekker je Piccolo, als je maar niet over 6 maand op het forum komt jammeren dat de spullen niet in je nieuwe (cp) kist passen ;)

Ik ga alleen maar een goede ontvnger kopen 8) :D En daarna zien we wel.(alleen nog nose-in oefenen)

GR wieland

Mooi zo ! :P Je kunt een piccolo echt niet vergelijken met een T-rex of Zoom. Het zijn 2 totaal verschillende helietjes. Die pic kun je gewoon compleet houden en wieweet nog eens verkopen.

Back