Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heye mensen ga binnen kort een micro losi koopen voor 40 euro zonder zender maar ik wil me eigen zender er op doen maar past me ontvanger er dan wel op en past de kap dan ok nog?
De 1:36 losi kent een 2.4ghz systeem en moet je de zender erbij krijgen.
Gaat het om de 1:18 Mini-T is die 27mHz AM en kan je met de meeste 27mhz zenders de auto besturen. Is deze al voorzien van een andere regelaar en servo kan je een gewone ontvanger plaatsen.
de Micro-T heeft origineel ook een 27mHz AM systeem. (heb de originele zender van m'n reeds verkochte Micro-T nog hier liggen.)
elke 27MHz AM zender zou moeten werken, moet je gewoon de correcte kristal in de auto drukken.
hey ik heb de losi gekocht maar ik kreeg er een zender met kristal bij dus geen ontvanger box allen die had ik zelf nog wel ( ik krijg over 2 dagen alles binnen)
maar werkt als ik mijn ontvanger box en het kristal van de losi er insteek werkt die zender dan ?????
erm,.. nee. want de printplaat op de Losi Micro-T is tevens de Servo aansturing (4 draads) en de snelheidregelaar.
hiervoor zou je een losse print moeten kopen vrees ik.