Micro Magic raamstickers

Indoorvlieger

Forum veteraan
Hallo

Ik heb sinds kort een 2e hands Micro Magic. Vaart prima, en hij ziet er nog redelijk netjes uit. Alleen de "cabine" is vooral wit, en heeft alleen aan de achterkant nog een sticker die de deur naar binnen moet voorstellen. Ik wil dat graag iets verfraaien, zijn daar stickers voor, of andere oplossingen? Liefst zo eenvoudig mogelijk, het hoeft geen showmodel te worden, maar een beetje aankleding van de cabine zou wel leuk zijn.

volgens mij liggen er in joure nog stickervellen van de MM / RMM
je kunt er een belletje of mailtje aan wagen.

rczeilen.nl is de site

Of naar je lokale reclamedrukker gaan en vragen om een stukje sticker afval. Kreeg bij de drukker hier complete vellen richting A4 formaat met de mededeling dat als ik nog meer nodig had maar terug moest komen. Kwaliteit plakfolie voor niks. Naja niks... heb als dank hun koffiepot een aantal keer aangevuld :)

Of naar je lokale reclamedrukker gaan en vragen om een stukje sticker afval. Kreeg bij de drukker hier complete vellen richting A4 formaat met de mededeling dat als ik nog meer nodig had maar terug moest komen. Kwaliteit plakfolie voor niks. Naja niks... heb als dank hun koffiepot een aantal keer aangevuld :)

Da's ook een idee. Zijn er ook mallen zodat ik dat soort stickers direct op maat kan snijden?

Ja hoor die kun je prima direct op maat snijden. Mocht het nou niet lukken, bij de gamma en praxis verkopen ze plakfolie in elke kleur, daar haal ik af en toe vellen van, heb ik altijd voorraad;)

Succes!

Via Joure een setje stickers mogen ontvangen, top service! Het waren wel die van de Racing MM, maar op zich vind ik de raamstickers van die versie mooier dan die van de classic. Ik plaats vanavond wel een plaatje van het eindresultaat.

Edit: zoals beloofd een paar kiekjes:

kapjemm1.jpg

kapjemm2.jpg

Laatst bewerkt:
Ik moet nog even zoeken naar een close-up foto, maar hier is alvast een beetje te zien hoe de "opbouw" er met de nieuwe stickers uit zit, op de boot:

mm1hv.jpg

Rudi van Intertoys Joure (hopelijk wordt die niet als sluikreclame beschouwd) nog bedankt voor het opsturen! Mijn bootje is er toch een stuk van opgeknapt. :D

Back