Micro rs4 onderdelen?

• Topicstarter Topicstarter hean
  • Startdatum Startdatum
H

hean

Guest
goede morgen iedereen,

ben terug na heel lang weggeweest te zijn, heb ik mijn hobby weer opgepakt, maar nu het volgende
heb mijn HPI micro rs4 onder het stof vandaan gehaald en nu mis ik dus een aantal onderdelen zoals de accuplaat waarmee je de accu aan de auto vastmaakt, weet iemand waar ik nog onderdelen voor dit type auto aan kan komen aangezien ik met google geen goede hits kan vinden

alvast bedankt voor de moeite

mvg

Han Vrolijks

Hallo Han,

Heb je al op e-bay.de gekeken!, anders hebben ze misschien wat bij liquedrc.com voor je.
Je moet wel zoeken op het partnummer.

Succes.

Grt, Dennis

De MRS4 wordt momenteel als een "sports" en een "drift" verkocht en bevat nog steeds dezelfde onderdelen. Ja, de onderdelen zijn gewoon bij iedere HPI winkelier te bestellen. Probleem is dat de MRS4 niet zo populair is vanwege de Xray M18 en daardoor veel winkeliers niet veel op voorraad hebben, daartegen hebben we wel een goede distributeur in Nederland en mag het geen probleem zijn om snel aan de onderdelen te komen.

De MRS4 wordt momenteel als een "sports" en een "drift" verkocht en bevat nog steeds dezelfde onderdelen. Ja, de onderdelen zijn gewoon bij iedere HPI winkelier te bestellen. Probleem is dat de MRS4 niet zo populair is vanwege de Xray M18 en daardoor veel winkeliers niet veel op voorraad hebben, daartegen hebben we wel een goede distributeur in Nederland en mag het geen probleem zijn om snel aan de onderdelen te komen.

heb je misschien een site van een GOEDE hpi leverancier aangezien ik geen credit card heb en ik al een aantal mailtjes naar "b" sites heb gestuurd die ik kon vinden, maar nog geen reactie terug heb gehad.

mvg
han

Back