Micro Servo 5g TowerPro vraag.

• Topicstarter Topicstarter evert.999
  • Startdatum Startdatum
E

evert.999

Guest
Kan je deze servo(s) nog beter afstellen, ik heb ze zitten op me DF 22E en zou graag willen dat de armpjes in 0 gelijk staan (1tje staat iets lager). Ik heb al een keer 1 opgenaamkt maar kon geen potmetertje vinden, is er een andere opties (behalve trimmen, of de ball links te gebruiken?).

(search leverde nix op).

Je bedoelt dat je met de sticks in het midden de roerhoorntjes 90 graden wil hebben? Dat kan door het schroefje los te halen en het hoorntje te verdraaien. Krijg je het meestal niet perfect, maar dat verschil merk je niet snel. verder is er niet veel aan af te stellen hoor, maar dat is met de meeste servoos zo dacht ik...

sietse zei:
Je bedoelt dat je met de sticks in het midden de roerhoorntjes 90 graden wil hebben? Dat kan door het schroefje los te halen en het hoorntje te verdraaien. Krijg je het meestal niet perfect, maar dat verschil merk je niet snel. verder is er niet veel aan af te stellen hoor, maar dat is met de meeste servoos zo dacht ik...

Ja ik weet het, je kan idd die armpjes er af halen, maar dat is ook niet perfect :) dan staat nog 1 armpje 2mm meer naar beneden, ja ik ben beetje perfectionist, en mooiste zou zijn als ze alle 2 in 0 positie ook echt 90graden staan, dan is het afstellen via de ball link connectors ook veeeeel makkelijker. en het staat netter :o

overgens weet iemand waar je stuur armen (voor tussen je servo arm en ball link connector) kan bestellen? ik wil niet de standaard kunstof, maar liever een 'sterkere', metaal (achtig, gewicht is geen probleem). Maar ik kan ze nergens vinden, op de standaard onderdelen na.

digitale zender :D, kan je unlimited trimmen, heerlijk!

Je bedoelt metalen servoarmpjes? Heb ik ook naar gezocht, alleen volgens mij zijn de meeste voor grotere servoos. Elke servo heeft ook weer een net andere bevestiging, dus ik vind het een iets te grote gok om zomaar die dingen te bestellen.

sietse zei:
digitale zender :D, kan je unlimited trimmen, heerlijk!

Je bedoelt metalen servoarmpjes? Heb ik ook naar gezocht, alleen volgens mij zijn de meeste voor grotere servoos. Elke servo heeft ook weer een net andere bevestiging, dus ik vind het een iets te grote gok om zomaar die dingen te bestellen.

Ja ik had op conrad wat zenders gevonden waarmee je idd de 0 punt kan afstellen, dus ik ga idd effe opzoek naar een leuke (niet al te dure) zender die ik gewoon voor alles wat ik ooit ga kopen prima kan gebruiken!.

Maar ik ga nu eerst eens leren vliegen met die df22e, en daarna wil ik kijken naar een wat duurdere/grotere electro-heli. Zoals deze ofzo http://www.rctechnics.nl/product_info.php?products_id=1076

Yups, ik heb nu de MX-12, ideaal ding! Ik vlieg er nu met volle tevredenheid een T-Rex 450 mee.

Dat ding van RCtechnics had ik ook zien staan ja, ziet er mooi uit, maar ik heb er verder nog niks over gehoord, ben er wel benieuwd naar :D

Back