haha ja idd.
Ze zijn al hol.
Zijn 2 losse romp schaaltjes, los stabilo en los kielvlakje. En de vleugel in 1 deel.
Decals zijn water stickers (tip 1 voor 1 losweken en dan vanaf papier over schuiven op romp of vleugel anders gaat het echt niets worden.)
Standaard motortje hebben ze al een passend slot voor gemaakt.
Wil je brushless moet je wat weg frezen.
Er zit 1 maar aan een grote motor.
Alle schaalmodelletjes met een ster/radial motor past een hoop in. Zoals P47, FW-190 Zero en Corsair.
Bij modellen met een lijn motortje zoals de P40, Spitfire en ME109 is het wat krapper. Zou daar tot maximaal 25mm aan motor diameter gaan om het jezelf nog een beetje makkelijk te houden.
Ailerons moet je inderdaad echt zelf inbouwen. Veel gebruiken de flaps als aileron of flap doorgetrokken tot de tip. Ik heb bij die van mij echt de originele aileron gebruikt.
Is wat klein dus hard rolt ie niet. Bij weggooien heb ik 25% rudder mee gemixt op aileron en schakel ik in flight weer uit. Bij het landen land ik alleen op ailerons.
Ik heb trouwens voorin 2 staafjes 1.5mm koolstof in de vleugel geprikt. En de achterste mount plaat door boort en daar een m3 moertje in geslagen.
locknut bevestiging op de vleugels afgesneden en achter 3mm doorboord. Nu schoef ik de vleugel gewoon aan de achterzijde vast en voor zit hij met de pinnetjes.
Had niet zo een vertrouwen in hun bevestiging met beetje veel aan motorvermogen wat er nu in zit. Cicra 190 gram thrust @ 2s met een eigen gewicht van 155.
Oh ja ze zijn nog behoorlijk windstabiel dus met winkracht 4 is er niets aan de hand, landing wordt wel iets lastiger bij windvlagen.
Gr. Dennis
de mijne
[media=youtube]KgT4fiuJMLI[/media]
Hier filmpje van het inwendige van iemands warbird.
Omdat ik die vleugenmount heb weggehaald konden ook die stukken schum uit de romp gesneden worden.
Dus ik kan zo vanaf het gat onder de vleugel bij de accu en regelaar.
Servo's zitten achter in de romp geplakt.
Motormount is 5mm balsa met een hoop gaatjes tbv gewichtsbesparing.