Micromagic mania

Powerpete

Vriend van modelbouwforum.nl
Forum veteraan
We hebben dr nog genoeg staan !!, was wel een enorme stapel 80 bootjes in een keer.....

micromagics.jpg

lol :P
gelukkig heb ik er al 1 want anders zat ik me te zoeken welke ik wou :P

Jaja, Graupner heeft een (Micro) Magisch blik van die dingen opengetrokken....
Zo had ik er speciaal 1 'apart laten leggen' bij m'n dealer. Hij had er 'gelukkig nog net 1 liggen.
Toen ik 'm de volgende dag ging ophalen was er net een zending binnen...stuk of 20...

Jos.

op verzoek dan the wall off transmitters.....

p1010001.jpg

:? :? :? .........................Peet..............................8)

Mag wat kosten, zo'n 192-kanaals doos in je magazijn..... Wel handig, met alle battery-pack's geladen heb je gelijk een leuke backup voor de accu van je auto... :D

Jos

Ik vraag me alleen af of je baas zo gelukkig is met deze foto's op het internet. Voor mensen met een slecht geweten zijn deze foto's een leuke hint om een kraak te zetten.

Als ik zoiets zou doen bij ons op het bedrijf zou ik op staande voet ontslag krijgen als mijn baas er achter zou komen.

Greetz

De verkoopcijfers en -kunde van Peet & Co een beetje inschattend, is die stapel MM's en zenders al weer tot nul, nada, nakkes, nop, rien, niente geslonken...

de mm's zijn nagenoeg op.... dr staan er nog een paar en er komen er weer een hele berg aan...... zenders zijn ook erg geslonken.....

enne, we hebben een heeeeel goed alarm... (af wodan !!!).......

Back