Microvliegers omgeving Oosterwolde (Fr.)

• Topicstarter Topicstarter johnny29
  • Startdatum Startdatum
J

johnny29

Guest
Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van een microheli (Bell 47G), een kameraad "probeert" te vliegen met een walkera 36.

Aangezien ik een manege heb heb ik de luxe dat ik als er geen lessen zijn in een overdekte hal kan vliegen van 22,5 bij 45 m. In deze ruimte kun je aardig uit de voeten met een micro, graag zouden wij in contact komen met mensen uit de buurt van Oosterwolde (Fr.).
Misschien is er dan wel iets te regelen dat bij mij overdekt gevlogen kan worden.

Dit is toch wel een beetje vreemd, als ik op het forum rondsnuffel wordt er in heel nederland gevlogen behalve in omgeving Oosterwolde.

Johnny

Misschien is het een idee een keertje een elektro indoor meeting te houden in jouw manege en dan niet uitsluitend voor micro's.

Natuurlijk zijn er elektrovliegers in het noorden.
Maar misschien dat ze niet allemaal of velen van hen geen micro hebben.

vr.gr.

Joyce

maar in zo een manega zaal, daar ligt toch allemaal zand in? als je dat zand doet opwaaien met je rotors etc. is dat volgens mij redelijk nadelig voor de heli, of heb ik het verkeerd?

groeten,

Jan

Niek zei:
Meestal is de eigenaar zelf nadeliger voor de heli.. 8)
ervaring? :roll: :lol:

Maar ik kom regelmatig in Fryslan aangezien er veel familie van me woont, dus als ik een keertje in de buurt kom neem ik wel contact met je op

Back