Middagje Slash 4x4 jumpen: ,Krap 7 meter ver met een schans, bijna aangevlogen! + HD filmpjes..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Psygho (Emil)

Forum veteraan
Vanmiddag evne een dagje met de Traxxas slash 4x4 aan het jumpen geweest.
Uitermate prima vermaakt....

Een soort van 2 wallen,bijna 7 meter ruimte, en Arjan, wou erover heen springen... We hadden het er wel vaker over gehad, maar vandaag moest ik de schans maar halen Hij wou het proberen!

Uiteraard meteen op film :yes::

Ik moest best wel lachen, dus Arjan besloot mij de zender in de hand te drukken, met de woorden, kan jij het beter dan ???

Mijn 1ste poging:

Nou daar was hij niet echt tevree mee natuurlijk, Dus Arjan poging 2:

Mischien een idee om even te oefenen??, ja slim idee!

Na wat tijd waren de meeste jumps zoals dit, Netjes Arjan!

Nu vertrouwde ik het wel om wat mooiere filmpjes te maken...
Had ik dat maar niet gedaan, bijna onthoofd!, en aangevlogen door een slash:eek:

Arjan had een idee, om het om te draaien, nu de jump te maken van de andere kant... Na wat oefenen had hij er wel vertrouwen in...
Wat jij wilt kerel:cool:... Hup de schans uitgelijnd, en filmpen met die hap...
Uhm Arjan, je moet de schans wel raken he ?????

Nou dat werkte wel.. setje mooie jumps!

Uitermate vermaakt vanmiddag, mopoie jumps zeker als je nagaat de de meesten zo'n 7 meter ver zijn......

Laatst bewerkt door een moderator:
sante, zeg, die karren komen wel mega hard op de grond..
is er dan niets geplooid of zo? man man man!

sante, zeg, die karren komen wel mega hard op de grond..
is er dan niets geplooid of zo? man man man!

Dat valt toch wel mee, beetje ongelukkige landingen dat wel. Ze komen in principe niet echt ver van de grond dus word de meeste kracht gewoon weer omgezet in voorwaartse snelheid.

Arjan loopt in een zwarte Nike short (kortebroek), dus geen onderbroek, ik houd niet zo van in onder broek lopende kamaraden ;)
Niets geplooid hoor, alles gewoon in orde...

Laatst bewerkt:
Ik sta een beetje versteld .... ik kijk even de andere kant op en er worden posts uit het draadje verwijderd. Kennelijk zijn die als te kritisch ervaren door de TS/mod, terwijl ze imo toch wel degelijk een punt hadden. Echt hele belangrijke relevante informatie, zoals wie is Arjan en of Arjan in zijn onderbroek of in een korte broek loopt blijft gewoon staan ;). Top draadje !

Ach de verwijderde berichten zijn enkel niet leesbaar voor normale users, in geval van een klacht, is ALLE informatie nog gewoon te bekijken door de mods of de beheerder.
Dit ter eventuele beoordeling.

Post zijn gewist vanwege sfeermakerij, of bewuste uitlokking, of totaal offtopic.
Net zoals er nu weer een hele regiment weggehaald zijn. Zonder gevolg ook nog eens,want bij sommigen zou een waarschuwing of tempban niet mis-taan hebben...

Ach ja, der komt vanzelf een moment dat het te ver gaat,tot nu toe hoop ik (tevergeefs?) dat het niet nodig is.

Daarnaast, lijkt me duidelijk wat de te volgen procedure is , bij klachten, doe Of een topic report, pb, of bericht aan de beheerder. Als je wil stennis schoopen ben je aan het verkeerde adres. Voorts ben ik niet verplicht inhoudelijk in te gaan, waarom ik, of mede mods, welk beleid voer(t). Dus je kan verbaasd zijn, maar wil je antwoorden, dan dien je dat net even anders aan te pakken, dan wat hier gedaan word... Vaak weet men niet een WAAROM er een bepaalde beslissing is genomen. Men speculeert, of heeft het van horen zeggen, of erger vult zelf maar wat in....

Ik troost me dan maar weer dat het meestal dezelfden zijn, welke dit gedrag vertonen, en zij gelukkig nog geen 1% van het totaal uitmaken....
[mod]
Voor nu zeg ik maar weer voor de zoveelste keer ontopic graag....
Anders is mijn vriendelijke toon er helaas af in dit topic.
[/mod]

Emil

Laatst bewerkt:
Ach de verwijderde berichten zijn enkel niet leesbaar voor normale users, in geval van een klacht, is ALLE informatie nog gewoon te bekijken door de mods of de beheerder.

Post zijn gewist vanwege sfeermakerij, of bewuste uitlokking, of totaal offtopic.
Net zoals er nu weer een hele regiment weggehaald zijn. Zonder gevolg ook nog eens,want bij sommigen zou een waarschuwing of tempban niet mistataan hebben...

Ach ja, der komt vanzelf een moment da thet te ver gaat,tot nu toe hoop ik (tevergeefs?) dat het niet nodig is.

Emil, mod

Persoonlijk ben je een beste kerel, maar hoe je als mod fungeert nu... lijkt nergens op. Iemand spreekt je aan op volledig onterecht machtmisbruik... en wat doe je? Nog even een schepje er bovenop!
Ook praat je over sfeermakerij, en bewuste uitlokking, maar juist daar ben je met bovenstaande post ook zelf mee bezig!!! En mogelijk heb je het niet eens door dat je dat doet (je bedoelingen zullen ongetwijfeld goed zijn).

Ben benieuwd of je nu je "macht" gaat misbruiken en me op de bank zet ;)| .

Machtsmisbruik Pur Sang Emil, dit kan je niet menen???

Net zoals er nu weer een hele regiment weggehaald zijn. Zonder gevolg ook nog eens,want bij sommigen zou een waarschuwing of tempban niet mis-taan hebben...

Ach ja, der komt vanzelf een moment dat het te ver gaat,tot nu toe hoop ik (tevergeefs?) dat het niet nodig is.

Daarnaast, lijkt me duidelijk wat de te volgen procedure is , bij klachten, doe Of een topic report, pb, of bericht aan de beheerder. Als je wil stennis schoopen ben je aan het verkeerde adres. Voorts ben ik niet verplicht inhoudelijk in te gaan, waarom ik, of mede mods, welk beleid voer(t). Dus je kan verbaasd zijn, maar wil je antwoorden, dan dien je dat net even anders aan te pakken, dan wat hier gedaan word... Vaak weet men niet een WAAROM er een bepaalde beslissing is genomen. Men speculeert, of heeft het van horen zeggen, of erger vult zelf maar wat in....

Ik troost me dan maar weer dat het meestal dezelfden zijn, welke dit gedrag vertonen, en zij gelukkig nog geen 1% van het totaal uitmaken....
[mod]
Voor nu zeg ik maar weer voor de zoveelste keer ontopic graag....
Anders is mijn vriendelijke toon er helaas af in dit topic.
[/mod]

Emil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back