middendek van U-177

Discussie in 'Duikboten' gestart door tomviguurs, 4 feb 2008.

  1. tomviguurs

    tomviguurs Guest

    Hallo mede duikbootfanaten,

    ik heb een vraagje over het middendek. Op dit moment ben ik net begonnen met het bovendek maar ik vraag me iets af over het inbouwen van het WTC gedeelte als het zover is.

    In de handleiding van Engel moet je het WTC vastmaken dmv de hars met microballoons aan de randen van de romp (logisch). Nu heb ik gelezen in dit forum dat je goed moet opletten als je de boel gaat inlijmen dat het bovendek mooi past.

    Echter als ik mijn WTC in de romp plaats, zie ik dat ik aan weerskanten ongeveer 1cm ruimte over heb. Dan past ook het bovendek mooi op de romp. Natuurlijk kan ik dit oplossen door de romp goed tegen het WTC gedeelte te klemmen en dan vastlijmen, maar dan past het bovendek natuurlijk niet meer goed, omdat de rand dan over de romp uitkomt (het bovendek is immers dan te breed doordat ik de boel ga klemmen.

    Mijn vraag nu eigenlijk is hoe jullie dit gedaan hebben wat ik het beste zou moeten doen.

    Groeten,

    Tom
     
  2. mdejong

    mdejong

    Lid geworden:
    8 mei 2005
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Dordrecht
    Hallo Tom,

    Dit gedeelte van de bouw is absoluut kritiek. Lees anders mijn draadje: bovendek-u177 eerst eens door.

    Mocht je nog vragen hebben stuur me even een PBtje.


    M.v.g.

    Mathijs
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015

Deel Deze Pagina