Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
naar aanleiding van het bouwdraadje hier eerder heb ik deze ook aangeschaft, is besteld en wachten tot hij hier is , was op stok dus denk ongeveer 2 weken wachttijd.
volgens mij kun je het woordje ARF verwaarlozen bij dit model. Er is volgens mij nog best veel werk aan het model om hem vliegklaar te krijgen. Zeker als ik het ander draadje bekijk.
Wat voor landingsgestel ga je erin zetten (origneel van composite-ARF? of van intairco? of nog iets anders)
da.s inderdaad allemaal mooi spul nietwaar?
ga je meteen beginnen met de opbouw of beschouw je dit als 'winterproject'
(d'r zit nogal wat werk aan.........?)
ben eerst mijn geebee r3 aan het afwerken en ga dan eerst de rafale die ik een klein beetje heb stuk gevlogen repareren maar aan de mig start ik alwel , alle details worden hier op verslag gezet
eerst de intake , de voorzijde wat opgeruwd met ruw schuurpapier
dan de intake aan de romp bevestigen met eerst transparante tape zodat alles goed en gelijk met de romp aansluit , dan met zap vast zetten en daarna moet ik het nog met epoxy en filler doen
Wim,
op RC universe kwam ik de tip tegen om de glasvezel vleugelstangen te vervangen door exemplaren van Carbon omdat die veel stugger zijn,
Tijdens het vliegen hadden ze namelijk gezien dat de vleugels zichtbaar op en neer bogen,
(en inderdaad zodra ik de Carbonstangen binnen had en ze vergeleek met de originele glasvezel stangen waren ze duidelijk minder buigzaam)
Je kan deze stangen kopen bij Vosschemie in Brugge: Vosschemie
hoi frank,
een vraagje , waar de stangen voor de vleugels door de romp gaan , daar moet aan de binnenzijde een tube over de stangen gaan die tegen de romp gelijmd worden , zaten deze mee in de bouwkit want kan ze bij mij niet vinden?
Wim,
wat de luchtcilinders betreft heb ik voor de airbrakes die van Jet A-1 gebruikt met een slag van 32mm zie: Digitech Turbines
en voor de wieldeuren die van BVM diameter: 1 5/8" en een slag van 25mm; Philip gebruikt hiervoor bestelnummer BV051.
En wat betreft die carbon bussen die in de romp gelijmd moeten worden volgens de handleiding, die zitten inderdaad niet in de kit; die heb ik bij Hobbyin in Waalwijk gekocht, die hadden en buis met precies de goede maat!
Succes Wim!
Groet,
Frank
(Binnenkort weer verder met de Mig; maar eerst morgen (zondag) mijn eerste Jetvlucht met de Velox!!!, gisteren proefgedraaid en remmen getest, spannend hoor!)