mig 21 golden west

hallo heb een tijd op turbine gericht een klein bouwverslag van de mig 21 van golden west gehad maar realiseer me dat ie bij schaal kisten beter thuis hoort. nu ben ik bezig geweest met t verbeteren,verstevigen en beter toegankelijk maken van de cabine compartment van t toestel. zie hier veel bouwers waar ik veel van opsteek dus hierbij heb ik er nog een paar foto`s van. heb trouwens de deurkleppen aan beide zijden, binnen en buitenkant belegt met carbon. mede ook omdat ze verlengt moesten worden. verdere stap is t aanbrengen van de luchtkanalen en t plaatsen van de neuskegel. de fijn afwerking moet trouwens nog gebeuren :D

055.jpg

056.jpg

060.jpg

062.jpg

001-34.jpg

050.jpg

Laatst bewerkt:
toch jammer dat ik de orginele retract set nooit ergens meer heb weten te vinden. was toch wel mooier geweest en minder werk:D

Fh79561.jpg

nog ff een foto van de neus. er zat eerst een ring van hout in met ronde gaatjes, de ring was om de romp wat beter in model te krijgen en de gaatjes waren ervoor om t er naderhand makkelijker uit te kunnen slijpen. de ring van wat er nu nog zit moet ik met de dremel nog wat netter slijpen en een kleurtje geven en dan is dat ook weer klaar

012-10.jpg

Back