Naast mijn standaard vliegtuigen vlieg al langer met meerdere modellen van RCPowers.
De tekeningen heb ik altijd uitgeprint op A4-formaat.
Om nu eens wat anders te doen heb ik de tekening van de MIG29-V3 uitgeprint op A3 formaat.
Ik heb alle delen op dit moment uitgesneden uit 6mm depron en het wordt een aardige kist qua grootte.
Alle depron ga ik bekleden met 1mm balsa om zo een strakker toestel te krijgen.
Of het gaat lukken weet ik niet - is ook meer om een keer te proberen en te kijken hoe het resultaat is en of het überhaupt vliegend te krijgen is.
foto's van vorderingen zal ik bij dit topic gaan plaatsen.
Nu ben ik op zoek naar een juiste setup voor dit toestel.
Mijn 'standaard' Mig heeft een gewicht van ongeveer 750gr. Inclusief setup/batterij etc.
Dit toestel vlieg ik met een NTM Prop Drive 28-36 3000Kv/755W van Hobbyking.
Heeft iemand ervaring met een grotere versie van RCPowers MIG29 of kan iemand mij informeren over een goede krachtige motor om op dit nieuwe toestel te plaatsen?
Een optie zou mogelijk ook een (of 2) EDF's zijn maar hier heb ik helemaal geen ervaring mee.
Ik hoor graag jullie suggesties.
De tekeningen heb ik altijd uitgeprint op A4-formaat.
Om nu eens wat anders te doen heb ik de tekening van de MIG29-V3 uitgeprint op A3 formaat.
Ik heb alle delen op dit moment uitgesneden uit 6mm depron en het wordt een aardige kist qua grootte.
Alle depron ga ik bekleden met 1mm balsa om zo een strakker toestel te krijgen.
Of het gaat lukken weet ik niet - is ook meer om een keer te proberen en te kijken hoe het resultaat is en of het überhaupt vliegend te krijgen is.

foto's van vorderingen zal ik bij dit topic gaan plaatsen.
Nu ben ik op zoek naar een juiste setup voor dit toestel.
Mijn 'standaard' Mig heeft een gewicht van ongeveer 750gr. Inclusief setup/batterij etc.
Dit toestel vlieg ik met een NTM Prop Drive 28-36 3000Kv/755W van Hobbyking.
Heeft iemand ervaring met een grotere versie van RCPowers MIG29 of kan iemand mij informeren over een goede krachtige motor om op dit nieuwe toestel te plaatsen?
Een optie zou mogelijk ook een (of 2) EDF's zijn maar hier heb ik helemaal geen ervaring mee.
Ik hoor graag jullie suggesties.