mijn 1:10 Tamiya Grasshopper II buggy

Leuk karretje, lekker basic. Doet mij denken aan mijn Tamiya Rising Fighter die in een koopgraag-momentje had gekocht en later weer verkocht met een 17x2 brushed motor erin.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een grasshopper 2 , ik heb er ook 1 maar nog niet zo veel mee gereden.
Wel de lagers vervangen door kogellagers en de standaard motor door een 540 motor (let wel op dat je dan het goede tandwiel er bij hebt).

Leuk karretje, lekker basic. Doet mij denken aan mijn Tamiya Rising Fighter die in een koopgraag-momentje had gekocht en later weer verkocht met een 17x2 brushed motor erin.

Hoezo overpowered? :rolling:

Welke 17 x 2 was dat, de Corally die PK verkoopt/verkocht?

Nee het was geen corally motor. Geen idee meer wat voor merk denk iets simpels Carson ofzo boel werd niet warm ofzo. Een maat van mij reed met zijn grasshopper met een 9t brushed met foambanden dat ding ging als een raket was natuurlijk helemaal gestoord haha . Altijd leuk dat gierende geluid van een snelle brushed motor. Dat mis ik wel bij brushless.

Leuk karretje,:p ik heb zelf de monsterbeetle uit die periode. Nieuwe regelaar er op lipo accu erbij en gaan met die banaan. Doet het een stuk beter. Moet met die grasshopper ook wel lukken. Vaak zat daar dezelfde electronica in.

Rijdt best goed voor zo'n eenvoudige buggy. Wat voor motor zit erin? Er zit best gang in.

zover ik weet de standaard, welke dat is geen id :confused:
kan ik wel even in de handleiding zoeken..
en dat terwijl de 3300 accu van mijn tank absoluut ver van vol was

LOL volgens mij heb ik die ook, geruild tegen een 2e COAX :D
dat topic volgt later, omdat ik daar een electro regelaar heb ingebouwd
ben nog niet zo thuis in electro-motor type/termen etc. :p

Donders dat gaat echt hard, veel te extreem voor mij vrees ik...

Het is een grasshopper 2 , ik heb er ook 1 maar nog niet zo veel mee gereden.
Wel de lagers vervangen door kogellagers en de standaard motor door een 540 motor (let wel op dat je dan het goede tandwiel er bij hebt).

Oja zie t nu op de doos staan...
zal titel even aanpassen bedankt voor de tip ;)
even aan de vorige eigenaar vragen of dat misschien al gedaan is
ik wil 1 buggy zelf houden maar weet nog niet welke,
dus ga ik nog niets extra investeren zolang ik ngo twijfel :D

Leuk karretje,:p ik heb zelf de monsterbeetle uit die periode. Nieuwe regelaar er op lipo accu erbij en gaan met die banaan. Doet het een stuk beter. Moet met die grasshopper ook wel lukken. Vaak zat daar dezelfde electronica in.

nice... op de buggy die ik uiteindelijk zal verkiezen om te houden
daar komt zeker een beetle body op, desnoods gecustomized etc. :rolleyes:

Wat heb je zelf in gedachten? Hoeveel was je heli waard? Wat zijn de gemiddelde prijzen als je op MP kijkt (zowel Grasshoppers 1/2/als hornets? Verkoop je hem rtr, of roller? Heb je nog doos en manual? Wil je hem snel kwijt?

Wat heb je zelf in gedachten? Hoeveel was je heli waard? Wat zijn de gemiddelde prijzen als je op MP kijkt (zowel Grasshoppers 1/2/als hornets? Verkoop je hem rtr, of roller? Heb je nog doos en manual? Wil je hem snel kwijt?

1.marktconforme prijs, daarvoor moet ik nog MP/EBAY raadplegen

2.waarde heli waard is/was doet er niet toe, 5 of 500 geen invloed

3.deels gelijk aan antwoord 1 moet ik nog even uitzoeken

4.RTR in zoveel mogelijk originele staat (collectors item)

5.alles is compleet dozen/boekjes etc.

6.nope heeft geen haast, mn mini-z & losi's staan ook al eeuwen tekoop

(misschien dat er met deze aanvullende info wat meer duidelijk is)

Laatst bewerkt:
update:

vanaf 65incl verzending + doos / boekjes etc.
acomd RX/TX - TITAN lader - 1x 1800mah

Laatst bewerkt:
Back