hoi tijdje terug van Ben een vliegtuig overgenomen en heeft hij na enorm veel gezeur van mij
toch besloten het toestel op te sturen, hij heeft goed z'n best gedaan en kan hem weinig (tot niks) kwalijk nemen (ivm het feit dat ik zei alle risico's te dragen), maar de post (sorteerstation / bezorger wie dan ook) heeft toch wat te ruig gedaan.. hierdoor zijn een paar kleine dingetjes gebeurt en aangezien ik Ben al dagen niet meer kan bereiken (misschien nogsteeds in Belgie?) probeer ik het hier maar... zal strax even foto's toevoegen... dus nogmaal geen problemen ten opzichte van Ben, laat dat duidelijk zijn ik zou zo weer een toestel van hem kopen als hij weer bereidt is het op te sturen
(reden van opsturen is dat ik ivm gezondheid die afstand niet kan overbruggen en we wonen flink eind uitelkaar vandaan)
samenvatting van problemen:
1.verbindingstuk tussen romp en bovenvleugel (zowel boven als onder) los
2.rechter onder vleugel vanaf de punt tot aan de verbinding met boven krom 10-15cm
3.tape die hoogte roer verbindt (links rechts op t scharnierpunt) is los
iemand die wat tips heeft?
zelf dacht ik,
1.secondelijn (bison classic)
2.fohn/verfbrander/warm water?
3.uiteraard opnieuw tapen
en btw waar zit t CG punt bij deze, ik kan me niet meer goed herinneren maar toen ik zei dat ik mn 2200 3S zou gaan gebruiken hoefde ik niks te doen, dit toestel moet mijn MiniMag van Multiplex gaan vervangen... iemand hier die beide toestellen ken en mij kan vertellen of de eigenschappen en vlieggemak een beetje overeen komen?

samenvatting van problemen:
1.verbindingstuk tussen romp en bovenvleugel (zowel boven als onder) los
2.rechter onder vleugel vanaf de punt tot aan de verbinding met boven krom 10-15cm
3.tape die hoogte roer verbindt (links rechts op t scharnierpunt) is los
iemand die wat tips heeft?
zelf dacht ik,
1.secondelijn (bison classic)
2.fohn/verfbrander/warm water?
3.uiteraard opnieuw tapen
en btw waar zit t CG punt bij deze, ik kan me niet meer goed herinneren maar toen ik zei dat ik mn 2200 3S zou gaan gebruiken hoefde ik niks te doen, dit toestel moet mijn MiniMag van Multiplex gaan vervangen... iemand hier die beide toestellen ken en mij kan vertellen of de eigenschappen en vlieggemak een beetje overeen komen?

Laatst bewerkt: