Mijn allereerste heli

Hoi iedereen,

na lang wikken en wegen heb ik mijn allereerste heli gekocht :grin:. Omdat ik nog niet zeker was of heli vliegen helemaal mijn ding ging zijn heb ik besloten niet te diep in mijn portemonee te tasten en heb ik een bijna nieuwe tweedehands heli gekocht. De bedoeling was eigenlijk om te kijken of het sleutelen en afstellen zou lukken.
Ik weet dat er veel tegenstrijdigheden geschreven worden op het forum maar heb toch voor de Belt CP V2 gekozen, om volgende redenen: ik heb deze heli zeer goedkoop kunnen kopen, er is een zender bij inbegrepen en de wisselstukken zijn gemakkelijk en goedkoop overal te vinden. En als het dan toch mijn ding niet zou zijn eindig ik niet met een gat in mijn zak.

Echter was mijn vrees nergens voor nodig, ik vind het zalig om aan deze heli te sleutelen. Heb ook al enkele upgrades gedaan zoals o.a. een copterx main rotor.

Door een of andere redenen lukt het mij niet foto's in een album te plaatsen :confused: Ik kan een album aanmaken, er foto's aan toevoegen maar deze zijn dan niet zichtbaar ook al staat er aangegeven dat er zich foto's in het album bevinden. Heeft iemand raad? heb al vanalles geprobeerd.

Ga nu voorlopig enkele foto's tonen via imageschack

eerste foto's zoals ik hem kocht:
Imageshack - imag0021fq.jpg
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

en een paar foto's zoals de heli er nu bij staat :smile:

straks mijn eerste maiden maken :razz:

Groeten,
Stefaan.

imag0021fq.jpg

zo dan ??