D Devinhovens Guest 12 aug 2009 #1 mijn auto stuurt heel veel naar rechts ik naar mijn banden gekeken maar die staat naar buiten toe van devin Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2009
mijn auto stuurt heel veel naar rechts ik naar mijn banden gekeken maar die staat naar buiten toe van devin
M Maartje_karsten Guest 12 aug 2009 #2 Als je even foto´s maakt en plaatst dan kunnen we precies zien welke auto je heb en wel stangetje of dingentjes je moet doen om het goed te krijgen Mvg, karsten
Als je even foto´s maakt en plaatst dan kunnen we precies zien welke auto je heb en wel stangetje of dingentjes je moet doen om het goed te krijgen Mvg, karsten
D Devinhovens Guest 24 aug 2009 #4 dat heb ik al gedaan maar dat doet hij het nog maar me ene voor wiel staat ook scheef
S SC10BOYKE Guest 24 aug 2009 #5 Maartje_karsten zei: Als je even foto´s maakt en plaatst dan kunnen we precies zien welke auto je heb en wel stangetje of dingentjes je moet doen om het goed te krijgen Klik om te vergroten... nog eens herhalen
Maartje_karsten zei: Als je even foto´s maakt en plaatst dan kunnen we precies zien welke auto je heb en wel stangetje of dingentjes je moet doen om het goed te krijgen Klik om te vergroten... nog eens herhalen