mijn CAT

hey fabi
proficiat met de aankoop
de grondverzet machines komen ferm in opmars in de club he
en wanneer zal em in oudenaarde zijn
laat zekers maar wa weten zene
groeten he

Dankje Piet,
ik zal hem wel eens uit elkaar halen en een paar fotootjes naar jouw adres toe sturen
ik weet datje het wel kunt gebruiken.

Dat is inderdaad een hele mooie kraan,gefeliciteerd met je aankoop.Ik zou ook graag wat "technische foto's"zien om het maar zo te zeggen.

Groeten Arie

Wat zijn de plannen ermee.
Grote wijzigingen? Ik zou er eerst even mee spelen, dan weet je meteen de zwakke punten en wat er dan veranderd moet worden.

caterpillar

hallo
dhl en oudenaarde??!!....
...zag ik daar niet op een parkeerplaats een dhl chauffeur met een modellletje in het zand aan het spelen???!!!!!hihihi
hoop voor u dat u snel zelf kunt spelen,
mvg markioo

Hallo,
hier mijn aangekochte Cat
1393_1.jpg

f867_1.jpg

07c1_1.jpg

ik hoop hem snel te ontvangen zodat de aanpassingen kunnen gebeuren.
hallo speedy

waar zal je met je kraan te werk gaan in onze club of moeten we nog iets bouwen om in te spelen.
dat is geen probleem om iets te bouwen maar in de aangangwagen is er geen plaats meer om een speelterein op te bergen.
denk ik

groeten johan

oke dan zal ik er thuis met spelen he,
ahahahahaha,
of we kopen er nog een trailertje erbij hihihih.
nee serius , ja kweet het , het wordt krap en ik wil een groot bedrijf maken dus draai ik wel op voor het vervoer ervan zekers , of ik verkoop alles of ik koop er ook een lichtevracht auto bij zoals onze voorzitter deed.
Man man das nogal een microbe he
vraag het maar aan Rotierood hij heeft ook dat virus en naar het schijnt zijn daar geen medicijnen voor hahahahahah

een goede vrouw is het enige medicijn dat de ziekte wat kan remmen :D
neen serieus nu ,ben echt benieuwd naar u machien
en een lichte vracht is echt zeer gemakkelijk man
eens met zo een wagen gereden hoef je geen andere meer

voor je grote fabriek die je wil zal ik je wel een hand helpen maar je moet dan wel weten hoe je het ingedachten hebt voor we het kunnen uitwerken en dat uitwerken krijg je voor je verjaardag.
zo kan je er op de club mee spelen en hebben we er ook wat aan en verfraaien we het pacoer weer .
ik heb ook al een idee voor een speelplaats voor je speeltje!!!!!!

groeten johan

welkom bij RC Scaletrucks

een goede vrouw is het enige medicijn dat de ziekte wat kan remmen :D
neen serieus nu ,ben echt benieuwd naar u machien
en een lichte vracht is echt zeer gemakkelijk man
eens met zo een wagen gereden hoef je geen andere meer

Hallo Kristof,

NEE, NEE, ook een vrouw kan dit virus niet genezen of remmen !!!
Echt niet, kijk maar naar Rottirood !!!

Hij dacht dat hij genezen was, maar het virus heeft opnieuw de kop opgestoken bij Rottierood !

Misschien in een iets mindere mate, maar het virus is terug !!!!

mijn Cat is aangekomen,
ik dacht alleen de graafmachine gekocht tehebben maar blijkbaar krijg ik de grond erbij.
Amai zal ik wat werk hebben + ze zit onder de aarde en olie en dat is geen pretje,( waarschijnlijk is DHL op zijn kop belgie binnen gekomen hahahahaa) de bekabeling wil ik volledig nieuw.Want ik betrouw de hydrauliek olie niet meer , ze heeft al eens mijn kabels aangetast met vuur tot gevolg.
foto's volgen nog

mijn Cat is aangekomen,
ik dacht alleen de graafmachine gekocht tehebben maar blijkbaar krijg ik de grond erbij.
Amai zal ik wat werk hebben + ze zit onder de aarde en olie en dat is geen pretje,( waarschijnlijk is DHL op zijn kop belgie binnen gekomen hahahahaa) de bekabeling wil ik volledig nieuw.Want ik betrouw de hydrauliek olie niet meer , ze heeft al eens mijn kabels aangetast met vuur tot gevolg.
foto's volgen nog

Hallo Fabiaan,

Wat een tegenvaller zeg, hopelijk heb je niet te veel betaald voor deze Cat. ???

Waar heb je deze kraan gekocht, via Ebay.de ???

Toch geen Cat in de zak gekocht hoop ik.
De machine en de bekabeling goed schoonmaken met wasbenzine werkt ook. Doe ik ook als mijn machine vol olie staat (heb ik een keer gehad).

Back