omdat mijn andere topic omgetoverd is naar het "LRP Offroad electro" topic wil ik jullie toch even het volgende niet ondhouden, voorsteltopic van het tamiya forum:
hallo mensen!
ik ben maryn 26 jaar oud, woon in drenthe en druk met rc auto's en boten
zo heb ik afgelopen winter, 2011 een scheepje gebouwd maar deze is niet meer in mijn bezit.
een schippersvlet
ook heb ik mijn eerste nitro auto geprobeerd, een cheapo 2e hands auto welke het toch prima deed en ik ken inmiddels de fijne kneepjes van de verbrandingsmotoren
80 :lol: bij 65 hield het wel op
daarna ben ik over gegaan op electro... de eerste was een 4wd van de conrad. ook 2e hands aangeschaft
en toen kwam de eerste lrp twister welke redelijk om is gebouwd en aardig mee kan komen met de rest zonder problemen.
dit is de auto welke in het blad stond van modelbouw actueel
zie linkje daar staat het hele verslag lrp-buggy-topic-stel-je-voor
inmiddels heb ik een ander chassis want de oude is overleden en dan komt door hetvolgende
90a 3.5t brushless en een 90a regelaar
heel veel schade geleden door onnozel rijgedrag maar inmiddels hebben we een eigen baan dus rijden in meppel op onze eigen baan en ik moet zeggen dat de auto het prima doet!
zo staat de auto er momenteel bij
een Keverklasse cross auto
ondertussen ga ik aan de gang met een 4x4 truggy om deze om te bouwen naar een formula offroad auto, daar had ik dus een auto voor geregeld maar deze was er niet helemaal geschikt voor. de zoektocht loopt verder.
en de formula 1 tamiya F103 #58142 mag natuurlijk niet ontbreken
TAMIYA F103 #58142
compleet orgineel voor zover ik weet en rijdend.
gebouwd in 1994 en die is ergens op zolder beland en afgelopen week heb ik hem over genomen.
deze auto heeft lang stil gestaan maar zelfs de accu's werken nog prima na een paar ladingen.
mooi systeempje voor het verstellen van de veer / demper
mooie motor, iemand enig idee of deze de orginele is?
oude accu's, modelbouw bliek, boschstraat 23, 4811GA BREDA, Tel. 076-218596
oud maar ze doen het nog prima!
voor deze auto ben ik nog wel opzoek naar de volgende accessoires dus als iemand wat weet hoor ik het graag
F1 brake lamp #53074
als ik me niet vergis is het orgineel van tamiya puur een remlicht.
het voorbeeld in het filmpje is een DIY lamp welke gebruikt word in de regen (denk ik)
1055584 Ferrari F412 T1 Instruction Manual #58142
aankomend weekend ga ik hem proberen in de gymzaal en daarna gaat hij in een glazen kast!
ik laat het eerst even hierbij want ik heb nog genoeg toen aangezien ik thuis met vanalles bezig ben!
mvg maryn
hallo mensen!
ik ben maryn 26 jaar oud, woon in drenthe en druk met rc auto's en boten
zo heb ik afgelopen winter, 2011 een scheepje gebouwd maar deze is niet meer in mijn bezit.
een schippersvlet

ook heb ik mijn eerste nitro auto geprobeerd, een cheapo 2e hands auto welke het toch prima deed en ik ken inmiddels de fijne kneepjes van de verbrandingsmotoren

daarna ben ik over gegaan op electro... de eerste was een 4wd van de conrad. ook 2e hands aangeschaft

en toen kwam de eerste lrp twister welke redelijk om is gebouwd en aardig mee kan komen met de rest zonder problemen.
dit is de auto welke in het blad stond van modelbouw actueel

zie linkje daar staat het hele verslag lrp-buggy-topic-stel-je-voor

inmiddels heb ik een ander chassis want de oude is overleden en dan komt door hetvolgende

90a 3.5t brushless en een 90a regelaar

heel veel schade geleden door onnozel rijgedrag maar inmiddels hebben we een eigen baan dus rijden in meppel op onze eigen baan en ik moet zeggen dat de auto het prima doet!

zo staat de auto er momenteel bij
een Keverklasse cross auto

ondertussen ga ik aan de gang met een 4x4 truggy om deze om te bouwen naar een formula offroad auto, daar had ik dus een auto voor geregeld maar deze was er niet helemaal geschikt voor. de zoektocht loopt verder.

en de formula 1 tamiya F103 #58142 mag natuurlijk niet ontbreken
TAMIYA F103 #58142
compleet orgineel voor zover ik weet en rijdend.
gebouwd in 1994 en die is ergens op zolder beland en afgelopen week heb ik hem over genomen.
deze auto heeft lang stil gestaan maar zelfs de accu's werken nog prima na een paar ladingen.

mooi systeempje voor het verstellen van de veer / demper

mooie motor, iemand enig idee of deze de orginele is?

oude accu's, modelbouw bliek, boschstraat 23, 4811GA BREDA, Tel. 076-218596
oud maar ze doen het nog prima!
voor deze auto ben ik nog wel opzoek naar de volgende accessoires dus als iemand wat weet hoor ik het graag
F1 brake lamp #53074

het voorbeeld in het filmpje is een DIY lamp welke gebruikt word in de regen (denk ik)
1055584 Ferrari F412 T1 Instruction Manual #58142

aankomend weekend ga ik hem proberen in de gymzaal en daarna gaat hij in een glazen kast!
ik laat het eerst even hierbij want ik heb nog genoeg toen aangezien ik thuis met vanalles bezig ben!
mvg maryn
Laatst bewerkt door een moderator: