Mijn dag op vliegveld eindhoven 16-10-2011

Mijn dag op het vliegveld van eindhoven
pagani productions@vliegveld eindhoven EIN 16-10-2011 part 1
deel 1

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk filmpje op ons veld alleen het was geen c5 galaxy maar een c17 globemaster.
02.jpg

Gisteren, zondag 23 oktober, was ik op de luchthaven van Deurne (Antwerpen), en wat zag ik ? Een échte dubbelschroefhelikopter (coax), die juist aankwam en ging landen. Hij was heel kort, bijna geen staart, en landde perfekt. Ik d

Gisteren, zondag 23 oktober, was ik op de luchthaven van Deurne (Antwerpen), en wat zag ik ? Een échte dubbelschroefhelikopter (coax), die juist aankwam en ging landen. Hij was heel kort, bijna geen staart, en landde perfekt. Ik d
Met zo'n zalig kloppend geluid...pom pom pom

Ik dacht dat die modellen enkel in de modelbouw bestonden, maar ze bestaan dus écht! Spijtig dat ik geen foto kon maken....

Gisteren, zondag 23 oktober, was ik op de luchthaven van Deurne (Antwerpen), en wat zag ik ? Een échte dubbelschroefhelikopter (coax), die juist aankwam en ging landen. Hij was heel kort, bijna geen staart, en landde perfekt

KAMOV helicopter?
Mil_and_Kamov_Helicopter.jpg

Laatst bewerkt:
Ja, deze lijkt er als 2 druppels water op...het was precies de deze....
Is dat van Russische makelij? Ik vermoed dat vliegen met dit model véél gemakkelijker is dan met een enkele schroef, juist zoals met de modelbouw. Zou ik zélf wel eens willen!

Back