mijn eerste boot.

• Topicstarter Topicstarter the pro builder
  • Startdatum Startdatum
T

the pro builder

Guest
Ik ga voor de eerste keer een boot bouwen.Ik heb al veel info over die boot die ik ga bouwen en hoe ik het moet doen.maar ik heb een probleem
alle spantenplannen zijn goed getenkent enzo, maar de afmetingen( de hoogte,de breedte en de lengte)staan in een vreemde taal.hier is de site:

http://www.modelismonaval.com/servicios/descarga/descarga_planos.htm En dan de eerste van boven kiezen.
Zoals je ziet is dat allemaal in een vreemde taal.Kan iemand dat oplossen bv:door een andere site te geven met het zelfde schip maar dan in de goeie taal.
Alvast bedankt.

Lijkt op Spaans of Portugees.
Mischien kun je de tekst door babelfish laten vertalen (is een optie binnen altavista)

Greetings,
Luit

Ja,dat werkt.
bedankt nu kan ik eindelijk beginnen

Hier komt normaal gezien ook nog een bouverslag van.Als alles gaat zoals geplant.

the pro builder zei:
sorry,bouwverslag niet bouverslag

Als je nu het eerste bericht met die fout had geopend en op WIJZIG rechtsboven had geklikt had je de tekts kunnen wijzigen dat kan je altijd doen.

Als het, het laatste bericht is kan je het zelfs nog verwijderen dit alles alleen wat door je zelf geschreven is, als een ander er al een antwoordt onder heeft gezet lukt het verwijderen niet meer, wijzigingen kan je altijd doen.

Ik heb nog een vraag.hoe moet ik de romp vanbinnen en vanbuiten behandelen.

Back