Mijn eerste Brandstof Heli JR Venture 50

Gaaf he, brandstof?

Gefeliciteerd!

Groet, Bert

PS: ik heb niks tegen electro: ik identificeer alleen met mijn heli's teveel met mezelf, dus die moeten ook roken zuipen, stinken en herrie maken!:D

Leuk ding, lekker goed zichtbaar!

Alleen die gyro daar gaat niet goed op die manier. Je gyro nooit op een "schuin" oppervlak plaatsen. Ik zou hem voorop plaatsen bij dat blauwe stickertje. Dat plateau is er voor gemaakt lijkt me. Daarbij zit ze dan lekker beschermd onder de canopy.

Groeten en veel plezier,
Tjerk

PS: IK KEN DIE HELI!!!!!! Beesje met geschiedenis zeg. Leeuwarden komt hij weg? De vorige eigenaar heeft hem in omgeving Hengelo gekocht? Ik heb er nog even mee gevlogen!

Laatst bewerkt:
Hey Tjerk,

Volgens mij zit zijn gyro daar al, als je verder in het bouwverslag kijkt zie je het volgende:

De gyro weer gemonteerd en waar hij hoort:

met bijbehorende foto ;)

Hey Roel!

Leuk te horen dat het goed gaat met haar!

@Tjerk: Deze heli heb ik idd overgenomen van iemand uit Leeuwarden!

Toen ik de heli overnam zat de gyro idd niet goed... en later in het verslag zie je ook dat hij weer op de plek zit waar hij ook hoort.

Suc6 en we zien de filmpjes wel eens verschijnen! :cool:

Hoi ,

Wel leuk om te horen en te zien dat een heli die ik heb gebouwd zo'n reis door Nederland met verschillende eigenaren heeft gehad .
Het was een nieuwe Venture 30 die met een conversionkit naar een 50-er size is omgebouwd .
Kijk voor de gijn eens naar de Robbe ..... ( ben de naam kwijt ) maar die hebben het hele concept zo gecopieerd of gekocht van JR .

Succes met de heli .

Henk

Bedankt voor jullie de reacties

Hier een filmpje van mijn eerste vlucht

[URL="
- JR Venture 50 First flight[/URL]

gr

Roel

Laatst bewerkt door een moderator:
Back