Na MAANDEN zoeken, overwegen, onderhandelen en afwijzen was het dan gister EIDELIJK zo ver. Ik
stapte met een heel dikke portemonnee in de auto om mijn eerste brandstofheli te gaan halen! Na
lang wikken en wegen ben ik toch maar voor een Raptor 50 met Futaba T9CHP gegaan...
De verkoper had alles netjes uitgestald liggen, zodat ik precies kon zien wat ik allemaal kocht. Niet
dat ik van alles weet waar het voor is, maar dat hoop ik snel genoeg te leren
Omdat ik natuurlijk meer wil doen dan alleen maar blij roepen, heb ik ook een paar foto's gemaakt
vandaag. Deze staan bij elkaar op: Mijn Raptor 50!
Positieve commentaren graag hier onder, minder positieve commentaren...
daar lees ik gewoon overheen!
Zo, nu eerst mijn instructeur maar eens bellen om af te spreken wanneer ik écht kan gaan beginnen
met lessen. Dan komend weekend naar Cumulus fietsen/rijden om me in te schrijven als lid en dan
HEEL VEEL gaan oefenen!
Mochten jullie nog filmpjes hebben/weten van goede beginnersoefeningetjes (liefst filmpjes van jezelf
natuurlijk!), dan hou ik me aanbevolen.
Zo, en nu eerst RealFlight G2 maar eens starten!
stapte met een heel dikke portemonnee in de auto om mijn eerste brandstofheli te gaan halen! Na
lang wikken en wegen ben ik toch maar voor een Raptor 50 met Futaba T9CHP gegaan...
De verkoper had alles netjes uitgestald liggen, zodat ik precies kon zien wat ik allemaal kocht. Niet
dat ik van alles weet waar het voor is, maar dat hoop ik snel genoeg te leren

Omdat ik natuurlijk meer wil doen dan alleen maar blij roepen, heb ik ook een paar foto's gemaakt
vandaag. Deze staan bij elkaar op: Mijn Raptor 50!
Positieve commentaren graag hier onder, minder positieve commentaren...
daar lees ik gewoon overheen!

Zo, nu eerst mijn instructeur maar eens bellen om af te spreken wanneer ik écht kan gaan beginnen
met lessen. Dan komend weekend naar Cumulus fietsen/rijden om me in te schrijven als lid en dan
HEEL VEEL gaan oefenen!
Mochten jullie nog filmpjes hebben/weten van goede beginnersoefeningetjes (liefst filmpjes van jezelf
natuurlijk!), dan hou ik me aanbevolen.
Zo, en nu eerst RealFlight G2 maar eens starten!
Laatst bewerkt: