Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is dat nou makkelijker/leuker dan normaal vliegen? Ik ben van plan om binnenkort ook een FPV setup te gaan kopen maar het lijkt me nog best lastig om mee te vliegen. Maar je kan je natuurlijk wel beter oriënteren. Als je normaal vliegt weet je na 50m al niet meer wat voor en achteruit is.
Mooi filmpjemaar was dat je 1e FPV vlucht of je eerste FPV vlucht met een GoPro ? Beide niet echt handig omdat dat boven een snelweg te doen of misschien lijkt het door de hoek dat je er echt boven vliegt
?
Dat geloof je toch zeker zelf niet he? Je stijgt dertig meter naast één van de grootste wegen in Nederland op, vliegt er vervolgens rechtstreeks naar toe, om er vervolgens pal boven te blijven hangen.was natuurlijk nooit de bedoeling, maar door de wind dreef ie een beetje te ver af.
yep, ik heb geen zin in betweterig commentaar
Is ook zooooooooo lullig dat mensen zich druk maken over pruts- en knoei-vliegen, ongelukken, verwondingen, imago/toekomst van de hobby. Allemaal zeikerds, gewoon lekker je ding doen, gezond verstand weet je wel. Ikke ikke ikke bepaal zelf wat ik doe, regels zijn voor anderen. Ja, wie zou hier nu de eigenwijze incompetente betweter zijn???yep, ik heb geen zin in betweterig commentaar
In Nederland is 5,8GHz tot 25mW legaal.... Is er ook in 200mw versie, die is wat goedkoper.
Laat ik eerst even zeggen dat ik inderdaad ook het filmpje niet heb gezien en dat ik géén clublid ben.Beste mensen, ik zie nu dat ik hier in dit topic wordt veroordeeld door mensen die niet eens het filmpje hebben gezien.
Ok, dat heeft elk forum wel, van die leden, die graag anderen afmaken.
Maar laat ik even duidelijk maken dat ik niet moedwillig boven die snelweg ben gaan hangen. De eerste keer dat ik omhoog ging bleef ie er netjes naast hangen. Echter de tweede stijging kreeg de wind er vat op en dreef ie idd boven de snelweg.
Valt dit onder onverantwoordelijk gedrag?
Misschien wel, en ik denk vooral in de ogen van veel clubleden hierzo. Maar wie is hier wel verantwoord bezig? Zoals ik al eerder zei, niemand kan met 100% zekerheid zeggen dat zijn multicopter niet neerstort en schade aanricht.
En wie van jullie hier heeft nooit over of vlak naast een weg gevlogen? Iedereen toch wel eens?