mijn eerste ontwerp

Discussie in 'Stoom techniek' gestart door strootje, 14 sep 2014.

  1. strootje

    strootje

    Lid geworden:
    9 sep 2014
    Berichten:
    3
    Locatie:
    noord holland
    Hallo, na het volgen van diverse forums, ga ik het ook maar eens proberen. Op internet vond ik een aardig model wat als voorbeeld kon dienen

    [​IMG]
    en dit is het geworden[​IMG]
    ondertussen heb ik een vliegwieletje als proefmodel gemaakt, en het is me niet eens tegengevallen, hierbij een afbeelding[​IMG]
    ik hoop in de toekomst nog wat van me te laten horen.
    Ik zag in het voorbeeld dat de tekst niet helemaal op de goede plek staat, misschien kan iemand vertellen hoe dat moet
    groet Gerard
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  2. eerste ontwerp

    Heel mooi Gerard,
    volgens mij heb je dat toch wel vaker gedaan ...... ik doe het je nog niet na.

    Wat voor frees- en draaibank heb je? Ben daar wel benieuwd naar.

    Nav. je vraag, wanneer je tekst typt, zie je rechtsboven " foto invoegen". wanneer je dan ergens met je cursor staat, komt daar de foto. je kunt eventueel via edit kijken of het allemaal naar het zin is en dan al dan niet ietwat wijzigen.
     
  3. strootje

    strootje

    Lid geworden:
    9 sep 2014
    Berichten:
    3
    Locatie:
    noord holland
    hallo Peter, ik denk dat ik nu 2,5 jaar bezig ben, een hoop dingen moet ik nog wel afmaken, als je begint heb je nu niet alles bij de hand.
    Ik heb indertijd een optimum draaibankje de D180x300 en een feestafel de BF20L. Mijn ontwerpjes doe ik met autocad, zo ook het vliegwieltje. Je kunt dan makkelijk de boorpatronen uitzetten en de hoeken bepalen om te frezen. Zo heb ik eens een schaar van een omkeerbeweging uitgetekend en er een stappenplan van gemaakt, en dat werkte ook goed. Moet het wel nog een keer gaan toepassen, dat wel.
    groet Gerard
     

Deel Deze Pagina