Mijn eerste Quad aangeschaft

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door Sigma, 24 feb 2012.

?

Welke ervaring heb jij met je aanschaf van te koop aangeboden?

Peiling gesloten op 9 mrt 2012.
  1. Ik heb nog nooit een Quad van deze Ramsus gekocht maar zou het nu overwegen

    0 stem(men)
    0,0%
  2. Ophalen is beter dan bezorgen dan kan ik met hem details bespreken

    0 stem(men)
    0,0%
  3. Ken hem wel maar wist niet dat hij ook QUAD modellen te koop aanbiedt

    100,0%
  4. Ik ga zeker contact met hem opnemen.

    0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sigma

    Sigma

    Lid geworden:
    15 feb 2012
    Berichten:
    2
    Bij dezen wil ik me positief uitlaten over mijn eerste aankoop van een QUAD.
    Remy van Wijk, je weet wel die man van Airclusive (ramsus42) had een KK QUAD te koop aangeboden. Alle eerdere twijfel werd weggenomen door de deskundigheid waarmee hij mij het (FPV) model demonstreerde. Ook de nazorg (ik verknalde de TFT monitor en hij hielp me direct aan een nieuw exemplaar) De juiste instellingen realiseren op mijn Futaba zender was voor hem geen enkel probleem. De aankoop maar vooral ook de service zoals instructies en hulp bij de instellingen zijn voor mij aanleiding omdit bericht te schrijven. Ik wil eenieder ervan op de hoogte stellen dat het goed zaken doen met deze deskundige en klantvriendelijke professional.
    Groet Cas (naam op het forum is Sigma)
     
  2. ramsus42

    ramsus42

    Lid geworden:
    1 jan 2003
    Berichten:
    2.752
    Locatie:
    nijmegen
    Cas!

    Fijn dat je zo enthousiast bent. Leuk om dit hier terug te lezen. Het voelt goed voor mij om beginners in de multikopter en FPV wereld net even een setje in de goede richting te kunnen geven. Uiteraard probeer ik iedereen met een van mij aangeschafte quad op weg te helpen en ze net zo lang te ondersteunen als nodig is.
    Het voelt dus erg goed deze positieve reactie te lezen.

    Hartelijk dank, en nog veel plezierige vlieguren gewenst!
     
  3. Stevo

    Stevo Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 jan 2004
    Berichten:
    6.175
    Locatie:
    Brugge-Belgiƫ
    [mod]Sluikreclame is niet toegestaan, quadcopters aan de man brengen is handel drijven en daarvoor is de sponsorscorner.....

    Punt 2 is dat er van een objectieve poll geen sprake is (Ik krijg geen mogelijkheid om te kiezen voor de optie dat ik helemaal niet tevreden ben over de geleverde waar wat alleen het vermoeden bevestigd van pure reclame...

    Niet zo? Dan zend je maar een PB, dit is een officiƫle waarschuwing[/mod]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina