mijn eerste truck

Discussie in 'Model truckers' gestart door Ghost_Whiper, 2 mrt 2005.

  1. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    ik heb net mijn eerste truck gekocht :D
    er komen meer fotos van als ik hem binnen heb maar hier alvast wat fotos die ik van de vorig eigenaar gekregen heb
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    er komen binnenkort meer fotos
     
  2. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Ja hoor van harte gefeliciteerd met je aanwinst.Ziet er heel mooi uit!!!
    Wat ga je er mee doen.Verbouwen,spuiten of laat je hem zo?
    Komt er ook een trailer bij?Want ja in mei is er een truckmeeting in Huizen.
    Ik ga je volgen met al je verbouwingen.(als die er komen)
    kortom,een hele leuke en mooie truck waar je jaren plezier van kan hebben.Veel veilige kilometers toegewenst namens mij,
    gr Marcel.

    ps>misschien zien we jou truck ook op deze manier staan zoals mijn truck! :D
    [​IMG]
     
  3. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    ik denk het niet de kleur is mooi genoeg en hij is nog nieuw en niet afgebouwd
    er komt later een mooi alu trailer achter ( zelfbouw ) maar eerst deze maar rijklaar maken en er maar even mee oefenen
    ik zoek nog mensen of een club in de omgeving nunspeet die ook rijden
     
  4. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Wat dacht je van www.modelbouwclubhuizen.nl
    Ik ben lid van deze club en in mei is er een truckmeeting.Ik ga daar ook naar toe met de Mercedes+racetrailer en uiteraard de Amerikaanse truck die nu te drogen staat.
    Gr Marcel
     
  5. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    die zit bij epe toch want dat kan op de fiets nog ff karretje erachter truck erin en gaan
    maar dan moet de metreologische winter niet net beginnen :lol:
     
  6. Smiley

    Smiley Guest

    Ghost_Whiper,

    Je zei dat je alu - oplegger acherop je truck wilt hebben.

    denk wel aan het totale gewicht van je oplegger. als je een te zware oplegegr eracherop legt, heb je kans dat je rij accu zeer snel leeg is. omdat hij extra hard moet werken om de truck en oplegger vooruit te krijgen.

    Rottierood,

    De racetrailer die is toch ook aardig aan het gwicht, zodat de rij accu zeer snel leeg is... Als ik het mis heb, dan moet je maar even corrigeren.

    MVG
    Vincent
     
  7. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Klopt Vincent.Ik hebeen paar weken gereden met de truck.Nu moet ik wel zegen dat het wel koud was,dus dat is ook niet bevordelijk voor de accu.Was inderdaad snel leeg.(was wel een 1500 mAh accu,beetje aan de zwakke kant dus).Maar........
    Ik heb bij de Amerikaanse truck ook de oplegger van Tamiya er bij en die woog bijna even zwaar als de racetrailer.En nou is dat dus de originele trailer van Tamiya.
    Ik heb gelukkig twee accu's,een van 1500 mAh en een van 2000 mAh.Binnenkort ga ik er nog een bestellen van 3000 mAh.Ik kan dus voorlopig vooruit.
    gr Marcel.
     
  8. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    ik wou eerst even op mijn stickpacks rijden en later wou ik er lipos in gaan doen dan kan je voor het zelfde gewicht bijna 5000 mah er in doen kijk maar bij de conrad daar heb je racing packs 7.4 volt 5000mah maar je moet er wel een lipo savertje in doen anders is het weggegooid geld
     
  9. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    heb net te horen gekregen dat het niet meer door gaat en dat vind ik erg jammer
    maar als iemand nog iets heeft staan hoor ik het wel
     
  10. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    ik heb al een andere gevonden een volvo
    foto komt later
     
  11. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    [​IMG]
    het is een tamiya met regelaar erbij
     
  12. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    :worship: :worship: :worship: :worship:
    Heel veel geluk en plezier met deze Volvo!!!!!!!!!Ziet er netjes uit.Wat ga je hier mee allemaal doen?Ander kleurtje?
    gr Marcel.
     
  13. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    ik vind zwart en rood mooi dus ik laat hem zo maar ik denk dat ik het zilvere rood ga ( laten ) spuiten geeft een mooi effect
    maar als je een robbe of wedico en een tamiya naast elkaar zet valt het verschil van schaal veel op???
     
  14. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Het verschil van Wedico,Robbe en Tamiya?Je kan zien dat Tamiya ff groter is den Wedico en Robbe.Veel is het niet,maar je ziet het wel.
    (schaal 1/14(Tamiya) en 1/16(Wedico en Robbe))
    Kijk maar op de foto,De gele Mercedes is van mij(voordat hij rood gespoten werd) en dat is een Tamiya.De rest is Wedico en Robbe.
    Dit was trouwens de eerste truckmeeting van www.modelbouwclubhuizen.nl vorig jaar.Zie je het verschil.Kijk voor meer foto's dus even bij deze link.
    gr Marcel.
    [​IMG]
     
  15. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    hij lijkt vooral groter door zn dakspoiler
    en mischien komt er een volvo van tamiya bijstaan
     
  16. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Dat zou wel errug leuk wezen.Het was in iedergeval een hele leuke en interresante dag.Moet je vooral doen.Wel komen dan hè?
    gr Marcel.
     
  17. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    maar waar zat mch dan ergens in de buurt van epe toch?
     
  18. Hoi Johan,

    Gefeliciteerd met je aanwinst (ik hoop dat 't nu wel door gaat)

    Hier kan je 't verschil duidelijker zien, Marcel zijn toen nog gele Tamiya Mercedes en mijn groene Wedico Actros :lol:
    [​IMG]
     
  19. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    afstand doet wonderen

    waar zit mch nu ergens ik kan geen kaart vinden zelfs de route planner van de anwb niet
     
  20. kor

    kor

    Lid geworden:
    30 okt 2003
    Berichten:
    92
    Locatie:
    biddinghuizen
    Wanneer is deze truckmeeting in mei. Kan ik er alvast rekening mee houden.

    Gr Kor
     

Deel Deze Pagina